Tyyppivioista en osaa sanoa juuri mitään mutta tuohon omaan on vaihdettu/korjattu jokseenkin samoilla kilometreillä mm:
- laturi kahteen kertaan
- pakoputken etu- ja keskiputki
- taka-apurungon limput + vetopyörästön tuki
- jarrut joka kulmaan
- ylätukivarsi, alapallot, raidetangon päät
- kallistuksenvakaajan kumit, koiranluut taakse
- sytytysosat pariin kertaan, akku
- lämmityslaitteen "närhenmunat"
- virtalukon avainpatruuna
- uudet etulokarit, kromit yms., maalattu ainakin 2 kertaan
- öljynpaineanturi, bensapumpun putket+letkut+teline, monitoimiviiksi
- lukemattomia pikkuremppoja ja fiksauksia
Loppukesän suurrempassa on listalla venttiilivarsien kumit, nostajat, jakoketju, kampiakselin stefa, jarrunesteet, vaihdelaatikko, perän/kardaanin/vaihteiston/moottorin kumilimput, takatukivarsien puslat, simpukan sääto, tuulilasi ja jossain vaiheessa vielä uudet jouset + iskarit. Ja on vain ajan kysymys että koska bensapumppu päästää viimeiset henkäykset, pyöränlaakeri leikkaa kiinni tai keskiputki alkaa vuotamaan; vesipumppu ja hihnankiristinkin on ollut vaihtolistalla jo hetken aikaa. Että aikas pienellä remppaamisella on tähän asti selvinnyt.

[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]