Elikkä tuohon velipojan farkkuun lupasin asentaa caliberin erillis-sarjan eteen; Mitä huomioitavaa tuossa apukuskin airbagissa on kaiuttimia asentaessa?
Akun kenkä tietysti irti mutta pitääkö odottaa vai "nollautuuko joku? (mikä?) heti"
Auto on 91 mallia ja tosiaan tuo hanttarin bägi on täysin utopiaa.Worst case scenario;voiko tuossa ryssiä jotain ja kunnolla.Antakaas vinkkiä niin säilyy veljesrauha eteenpäinkin.
W124: 2 * airbag ja kaiutinasennus
- Daimler
- Mersumies

- Viestit: 616
- Liittynyt: La 05.04.2003 07:33
- Paikkakunta: RedNeckWonderland P-Karjala
W124: 2 * airbag ja kaiutinasennus
on mulla ollu joskus mersuja(kin).
- Daimler
- Mersumies

- Viestit: 616
- Liittynyt: La 05.04.2003 07:33
- Paikkakunta: RedNeckWonderland P-Karjala
Sarja asennettu onnistuneesti ilman bägien räjähtelyä.Omituinen tuo apukuskin puoli;airbag on hanskalokeron paikalla ja sen yläpuolella;siis jos työntää kätensä kaiutin paikalta "hanskalokeron" yläpuolelle ,kojelaudan alle siellä on valtavan tyhjä tila..vahvistin sinne?
on mulla ollu joskus mersuja(kin).
Ota airbag pois niin tulee vielä paremmin tilaa.Daimler kirjoitti:Sarja asennettu onnistuneesti ilman bägien räjähtelyä.Omituinen tuo apukuskin puoli;airbag on hanskalokeron paikalla ja sen yläpuolella;siis jos työntää kätensä kaiutin paikalta "hanskalokeron" yläpuolelle ,kojelaudan alle siellä on valtavan tyhjä tila..vahvistin sinne?
Matti
MB SLK 230K -98, MB 350 SL-74 mr, MB 560 SL -86, MB 350 SL-72 mr
Cadillac Sedan DeVille -64 mr, Cadillac Coupe DeVille -65, Cadillac Deville -67 convertible
Ford Customline -53 convertible
Corvette -95, Corvette -63 convertible
Tesla MYLR -24
MB SLK 230K -98, MB 350 SL-74 mr, MB 560 SL -86, MB 350 SL-72 mr
Cadillac Sedan DeVille -64 mr, Cadillac Coupe DeVille -65, Cadillac Deville -67 convertible
Ford Customline -53 convertible
Corvette -95, Corvette -63 convertible
Tesla MYLR -24


