Iha järkyttävästi vaihtelevaa keskustelua samoista vioista ja ajattelin, että näin pääsis helpommalla.

Eli potilaana -05 w211 200cdi 2.2 sedani jossa palaa moottorinvikavalo ja on vikatilassa ei anna kiertäää kuin sen 3000rpm. En ole *:lle vielä päässyt, mutta antaa vikakoodit:
P2009 imusarjan kanaviensäätö, matala tulosignaali (sarja1)
P0243 Turboahtimen hukkaportin magneettiventtiili A
P0102 ilmamassan tai ilmamäärän virtauksen A virtapiirin alhainen jännite.
Voiko nuo kaikki viat tulla yhdestä viasta? Esim. Imusarjan säätöläppien moottori sökö?!? Tai turbon ohjainlaite?
Samassa potilaassa keskuslukitus ei toimi muutakun auton sisältä keskikonsolin napista ja kuskin takaovi ei lukitu ollenkaan muutaku itse painamalla nupi alas..
Herjaa akkuvaloa (wisit workshop).. uusi pikkuakku ja iso akku.
Puhallin hörähtää päälle auton käynnistyttyä, mutta sammuu muutaman sekunnin jälkeen. Tämä herja yhdistyy jotenkin soittimen kanssa yhteen

Myös konehuoneen sulakepesästä alimmaiselta riviltä keulasta katsoessa vasemmanpuoleiset 2kpl sulakkeet nro. 43 15A ylempi palaa heti kun laittaa uuden..
Nämä murheet olis hyvä saada pois jollakintapaa ja itsellä pysyy yleismittarit ja työkalut kädessä. Nuo moottorionglemat olis hyvä saada alkuun pois..