Kävi kuitenkin niin, että haulla "kompressori" löysin vain viestiketjuja joissa joko haukuttiin (aiheellisesti) eräiden bensamoottorien jakopäät alimpaan h**vettiin, tai sitten kerrottiin että perse on kentässä ja kysyttiin neuvoja

En jaksanut siitä runsaudesta hakea minun asialleni sopivaa aihetta joten tässäpä uusi.
Asiaan; nyt kun on selvinnyt, että renkaiden on oltava kalliit, tai ainakaan valmistusmaa ei saa olla Kiina, ettei tyystin pilaa auton ajo-ominaisuuksia tai muuten vajoa kurjuuteen mitääntekemättömien renkaiden johdosta, on pakko säästää jostain kohtaa rengaskulujen vähintäänkin kolminkertaistuessa.
Tämän ikävän tilanteen edessä mietin ratkaisua, ja päädyin siihen, että sieltä se on säästettävä mistä lisäkustannuksetkin tulevat, eli rengaskuluista

Rengastyöt ovat kalliita, ja nyt kun niitä alkaa olla useammin tehtävänä rengasmerkkien vaihtuessa vähemmän kulutusta kestäviin niiden osuus euromääräisenä kasvaisi kohtuuttomiin lukemiin ulkopuolisella teetettynä. Lisäksi jälkikasvun autojen renkaita on kausisäilytyksessä meillä niin, että noin kymmenen auton renkaat vaihtuvat tässä pihassa keväin syksyin. Osalla autoista ajetaan melko paljonkin.
Siispä ostin rengaskoneen ja tasapainotuskoneen.
Toinen on Corghi ja toisen merkkiä en uskalla mainita


Kokeilua on suoritettu vasta yhden (1) renkaan verran, ja todettu, että kuten oletin kompressori joka on käytettävissä on tuotoltaan niin heikko ettei sen jatkuvaa huutoa viitsisi kuunnella työn ääressä eikä se jaksakaan tarpeeksi.
Jo aiemmin on ollut harkinnassa ostaa isompi kompura, jota voisi ehkä käyttää maalaushommissa ym.
En kuitenkaan halua mitään 200 litran säiliöllä olevaa, sijoituspaikka olisi hakusessa ja ja ja ja.
Minkähän kokoinen ja millä spekseillä olisi kelvollinen ?