Eli kokeiluluontoisesti pitäisi säätää tuota syöttöpumppua,
vaikka se ei tässä koneessa toisikaan mitään hyötyä...

Eilen säädettiin jo syöttöpumpusta sitä 13mm lukitemutterilla olevaa ruuvia (tulipeltiä kohti vaakatasossa oleva) niin paljon ulospäin kuin se vaan tuli.
Tuloksena noussut tyhjäkäynti ja vähän enemmän vetoja,sekä jaksoi vetää
pykälät pitemmälle.Tai sitten tuli vetoja korvien väliin enemmän...
Sekä maantie koeajolenkin päätteeksi ampui kipinäsuihkua putkesta aika reilusti.Olisko vähän karstainen?
Pitäisi saada ahtamattomana sitä haikua tulemaan putkesta kunnolla...
tällä hetkellä ei tule ollenkaan (kyllä kyllä,on katsottu että öljyä on koneessa)
Sitten olisi se pumpun etuosassa päällä ylöspäin oleva leveäkantainen säätöruuvi minkä toiminnasta ei ole mitään hajua.
Sekä tältä foorumilta haulla löytyi toinenkin ruuvi mitä pitäisi säätää/jättää säätämättä??
Kyseinen auto on siis 500tkm -2,5 miljoonaa kilometriä ajettu vanha taksi,
jonka kunto on sellainen ettei enää seuraavalle leimalle tarvitse korjata.
Elikkä sen takia näin huvin vuoksi pitäisi "piristää" konetta.
Vaikka koneen kestoiän kustannuksella...
Kaikki vinkit otetaan vastaan ja kerrotaan kyllä tulokset mitä tapahtuu...