Moro.
Kyseessä w211 MB 220cdi -04.
Just meni 500tkm rikki.
Kesken ajon pukkas sisään kauheen savun, joka hais palaneelle kumille (öljylle), taakse jäi oikee sumu pilvi ja ihmeellinen käyntiääni. Kaasu hirtti vähän kii.
Pakoputkes hieman öljyä.
Auto seis ja sammuksiin.
Hinattii kotipihaan ja nyt alettu turboa tutkimaan, kun kone kiertää normaalisti ja normiäänellä, kun koitettu startata.
Voisko johtua jostain muustaki ku turbosta?
Turbo iha öljynen päältä, ja imuletku, joka tukee ilman putsarilta sekä huohottajasta oli öljynen sisältä.
Huomasin kans et putki oli jo irti turbosta valmiiksi, ku alettiin purkaan.
Kellää kokemusta samasta?
Kävi öljyllä
Re: Kävi öljyllä
Voi olla niinkin ikävä asia kuin mäntä halki ja huohottaa rajusti jolloin pukkaa öljyt turboon.
Turbo on helpoin tarkastaa, jo ei päittäistä niin luultavasti ok. Eli paljonko akseli liikkuu pituus suuntaan?
Toinen mahdollinen vika on huohotin jok päästää suoraan läpi eli kalvo mennyt.
Turbo on helpoin tarkastaa, jo ei päittäistä niin luultavasti ok. Eli paljonko akseli liikkuu pituus suuntaan?
Toinen mahdollinen vika on huohotin jok päästää suoraan läpi eli kalvo mennyt.
Re: Kävi öljyllä
Vaihe päällä vedätetty



W906 319cdi Aut. -11 *Tuiq
S212 300bluetechybrid -14
W203 200cdi Aut. -04
Mitsubishi Pajero 3.0 V6 Aut. -93
S212 300bluetechybrid -14
W203 200cdi Aut. -04
Mitsubishi Pajero 3.0 V6 Aut. -93