Ei tietoa miten auto on ohjelmoitu, vikakoodeja ei ole ja toimii kuin ajatus. Suora putki yhdellä vaimentimella tällä hetkellä. Egr pitää varmaan tutkia myös..
Sprinter w906 dpf ohjelmointia
Sprinter w906 dpf ohjelmointia
Tarvis tollanen päästömanipoloitu Sprinter 318 om642 2008 palauttaa lailliseksi ja leimalle vietäväksi. Uudet pöntöt eli katalysaattori (käytettynä) ja sen perään DPF (uusi) laitettu tilaukseen ja mahdollisesti p-ero anturit uusittava sitten myös kunhan auton alle pääsen. Niiden laitto paikalleen onnistuu mutta entäs se ohjelmointi? Otetaan vinkkejä/tarjouksia vastaan operaatiosta yv:llä
.
Ei tietoa miten auto on ohjelmoitu, vikakoodeja ei ole ja toimii kuin ajatus. Suora putki yhdellä vaimentimella tällä hetkellä. Egr pitää varmaan tutkia myös..
Ei tietoa miten auto on ohjelmoitu, vikakoodeja ei ole ja toimii kuin ajatus. Suora putki yhdellä vaimentimella tällä hetkellä. Egr pitää varmaan tutkia myös..
Re: Sprinter w906 dpf ohjelmointia
.
Jos et ketään toista löydä, niin saatan kait tuon minäkin tehdä.
Maksaa muutaman satasen.
Jos et ketään toista löydä, niin saatan kait tuon minäkin tehdä.
Maksaa muutaman satasen.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Re: Sprinter w906 dpf ohjelmointia
Merkkihuollossa saadaan laitettua myös uusin versio vakio moottorinohjauksesta.
Tietysti jos tarkotus on vaan saada leima ni pistää dpf leiman ajaksi kiinni ja irrottaa heti katsastuksen jälkeen, ilman mitään ohjelmointeja.
Tietysti jos tarkotus on vaan saada leima ni pistää dpf leiman ajaksi kiinni ja irrottaa heti katsastuksen jälkeen, ilman mitään ohjelmointeja.
W166 250CDI -12 exw447 114CDI -15 exS212 220CDI -14
exS205 180CDI -16 exW212 220CDI -14 exS211 320CDI -07 exW124 300D -91 exS211 320CDI -04 exW202 230K -96 exS124 300D -87
exS205 180CDI -16 exW212 220CDI -14 exS211 320CDI -07 exW124 300D -91 exS211 320CDI -04 exW202 230K -96 exS124 300D -87
Re: Sprinter w906 dpf ohjelmointia
Taitaa saada laitettua muuallakin jos lataa ensin sen ohjelman joka löytää ohjelmapaketteja, sitten sen uusimman paketin ja vielä paketin ohjelmointipaketin.
Re: Sprinter w906 dpf ohjelmointia
Ok kiitos vastauksista! Joo leimaamista ajatellen saa toki ongelman ratkaistua ilman ohjelmointiakin mutta tarkoitus ois noudattaa lainkirjainta, tiedä vaikka joutuisi joskus todistelemaan hiukkaspöntön olemassaoloa tien päällä.. tai kun myy autoa tms
Re: Sprinter w906 dpf ohjelmointia
Ja egr on yleensä vain ohjelmalla suljettu,harvoin siellä on peltilätkää yms tukkeena.
vakio moottorinohjauksella kyllä tulee heti vikakoodit jos egr on jotain pielessä,tai jos puuttuu pakopuolelta paine-ero, lämpötila tai nox tietoja.
Kun autoon on vaihdettu ehjä uusi dpf en ajaisi 100-200km kauempaa ilman että tuo vakio ohjelma on laitettu ja kaikki anturitedot kunnossa, ei mene heti tukkoon savuohjelmalla tai vikatiloilla.
vakio moottorinohjauksella kyllä tulee heti vikakoodit jos egr on jotain pielessä,tai jos puuttuu pakopuolelta paine-ero, lämpötila tai nox tietoja.
Kun autoon on vaihdettu ehjä uusi dpf en ajaisi 100-200km kauempaa ilman että tuo vakio ohjelma on laitettu ja kaikki anturitedot kunnossa, ei mene heti tukkoon savuohjelmalla tai vikatiloilla.
W166 250CDI -12 exw447 114CDI -15 exS212 220CDI -14
exS205 180CDI -16 exW212 220CDI -14 exS211 320CDI -07 exW124 300D -91 exS211 320CDI -04 exW202 230K -96 exS124 300D -87
exS205 180CDI -16 exW212 220CDI -14 exS211 320CDI -07 exW124 300D -91 exS211 320CDI -04 exW202 230K -96 exS124 300D -87
Re: Sprinter w906 dpf ohjelmointia
Ok tää hyvä tietää kiitos-230k- kirjoitti: ↑To 24.10.2024 01:01 Ja egr on yleensä vain ohjelmalla suljettu,harvoin siellä on peltilätkää yms tukkeena.
vakio moottorinohjauksella kyllä tulee heti vikakoodit jos egr on jotain pielessä,tai jos puuttuu pakopuolelta paine-ero, lämpötila tai nox tietoja.
Kun autoon on vaihdettu ehjä uusi dpf en ajaisi 100-200km kauempaa ilman että tuo vakio ohjelma on laitettu ja kaikki anturitedot kunnossa, ei mene heti tukkoon savuohjelmalla tai vikatiloilla.