Viallisen ohjauksen iskarin oireet.

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Jokko Päivärinne
Mersumies
Mersumies

Viallisen ohjauksen iskarin oireet.

Viesti Kirjoittaja Jokko Päivärinne »

Minulla ohjauksen iskari on kostea, eli luultavasti loppu. Myös tien montut lyö välillä näpeille.
Mitä muita oireita voi ilmetä. Voiko ratin täriseminen johtua myös siitä? Meinaan että korostuuko eturenkaitten pieni epätasapaino, jos iskari on rikki?
Järki sanoo, että tottakai korostuu, mutta onko jollain faktatietoa asiasta?
epk
Valvoja
Valvoja

Viesti Kirjoittaja epk »

mulla ainakin täristi rattia kun oli toi iskari finaalissa
ttiikeri
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Oireista

Viesti Kirjoittaja ttiikeri »

Selailin noit saksalaisia keskustelusivuja ja siellä väitti joku et saattaa jopa sivutuuliherkkyys kasvaa jos ohjausiskari on tohjo/huono....
MB C180 vm -95
it
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Viesti Kirjoittaja it »

Jep mulla ainakin heiluttaa ruoria todella ärsyttävästi puolelta toiselle , oireet ilmeni noin kuukausi sitten siltä paikalta kävin ostamassa uuden "harakiri" iskarin ... 3 viikkoa se kesti ja taas alkoi ratin vemputus. Onneksi tuossa harakirihässäkässä on takuu eli haen rahani pois ! Viisastuin tuosta sen verran että haen tästä lähtien osani vain Veholta.
pera8x
Mersumaanikko
Mersumaanikko

Viesti Kirjoittaja pera8x »

mistä se harakiri oli ostettu? kyllä mää ainakin luatan KL:ään. en tiä ees saako siältä paskoja osia, itte en oo ainakaan saanu.
W201 250DT 20V
w201 190E
caddy66
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja caddy66 »

it kirjoitti:Jep mulla ainakin heiluttaa ruoria todella ärsyttävästi puolelta toiselle , oireet ilmeni noin kuukausi sitten siltä paikalta kävin ostamassa uuden "harakiri" iskarin ... 3 viikkoa se kesti ja taas alkoi ratin vemputus. Onneksi tuossa harakirihässäkässä on takuu eli haen rahani pois ! Viisastuin tuosta sen verran että haen tästä lähtien osani vain Veholta.
Oho ,taidat olla mijonääri.tere
Kun karkuun juostaan,niin mun jalanjäljet ei ole päällimmäisenä!!!!!!
Guula
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Re: Viallisen ohjauksen iskarin oireet.

Viesti Kirjoittaja Guula »

Kuten epk jo sanoikin että sellanen todella ikävä tärinä siitä ainakin tulee, tuntuu ettei pysy auto tiellä kun alkaa täristää. Välillä saattaa kadota ja yhtäkkiä alkaa täristää uudestaan.
Vauhti korjaa virheet
EzKo
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja EzKo »

Itse olen myös vaihtanut kyseisen iskarin ja heti parani ohjaus :D no ihmekkös tuo kun entinen oli niin kaput.Heti kun sain toisen pultin auki niin heti se valahti toiseen päähän eli oli täysin finaalissa.Uuden merkki on stabilus ja töistä sen ostin voi hyvinkin olla orggis.
S124 300TDT-91
ex.W124 300D-86
quizzkid
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja quizzkid »

EzKo kirjoitti:Uuden merkki on stabilus ja töistä sen ostin voi hyvinkin olla orggis.
Esim. tuohon C-malliin näyttäisi KL-hinta olevan 40e, Motonetistä saisi kympin halvemmalla.. Mutta uskaltaako Motonetin iskariin luottaa, onko kokemuksia?
-jukka
[size=84]W202 C180 automaatti -94[/size]
Finski
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja Finski »

202 huomasin siitä ohjausiskarin huonouden kun ylitti keskiviivan, nykäisi ohjausta. Ohjaaminen muutenkin oli vaivalloista, kun vaihdoin iskarin niin auton luonne muuttui ihan eri autoksi. 40 ekee Kl-varaosana ja näyttäisi olevan sama kuin orginelli.
CustomMB
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja CustomMB »

Poistettu
Viimeksi muokannut CustomMB, Ke 02.05.2012 11:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Roisto
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja Roisto »

PaHa kirjoitti:Ihan mielenkiinnosta kyselen että onkohan tuos e-mallis se iskari mihinä? Ku tuo mesen hammastanko ei oo tullu vielä tutuksi.. 124:sen ohjauspuoli kylläkin :oops:
Ei siinä ole sitä ollenkaan. :D Iskari on ainoastaan näissä "vanhanmallisissa" simpukkavehkeissä.

t.
Risto
E500 – 211.070
Vastaa Viestiin