Viallisen ohjauksen iskarin oireet.
-
- Mersumies
Viallisen ohjauksen iskarin oireet.
Minulla ohjauksen iskari on kostea, eli luultavasti loppu. Myös tien montut lyö välillä näpeille.
Mitä muita oireita voi ilmetä. Voiko ratin täriseminen johtua myös siitä? Meinaan että korostuuko eturenkaitten pieni epätasapaino, jos iskari on rikki?
Järki sanoo, että tottakai korostuu, mutta onko jollain faktatietoa asiasta?
Mitä muita oireita voi ilmetä. Voiko ratin täriseminen johtua myös siitä? Meinaan että korostuuko eturenkaitten pieni epätasapaino, jos iskari on rikki?
Järki sanoo, että tottakai korostuu, mutta onko jollain faktatietoa asiasta?
Jep mulla ainakin heiluttaa ruoria todella ärsyttävästi puolelta toiselle , oireet ilmeni noin kuukausi sitten siltä paikalta kävin ostamassa uuden "harakiri" iskarin ... 3 viikkoa se kesti ja taas alkoi ratin vemputus. Onneksi tuossa harakirihässäkässä on takuu eli haen rahani pois ! Viisastuin tuosta sen verran että haen tästä lähtien osani vain Veholta.
Oho ,taidat olla mijonääri.tereit kirjoitti:Jep mulla ainakin heiluttaa ruoria todella ärsyttävästi puolelta toiselle , oireet ilmeni noin kuukausi sitten siltä paikalta kävin ostamassa uuden "harakiri" iskarin ... 3 viikkoa se kesti ja taas alkoi ratin vemputus. Onneksi tuossa harakirihässäkässä on takuu eli haen rahani pois ! Viisastuin tuosta sen verran että haen tästä lähtien osani vain Veholta.
Kun karkuun juostaan,niin mun jalanjäljet ei ole päällimmäisenä!!!!!!
Re: Viallisen ohjauksen iskarin oireet.
Kuten epk jo sanoikin että sellanen todella ikävä tärinä siitä ainakin tulee, tuntuu ettei pysy auto tiellä kun alkaa täristää. Välillä saattaa kadota ja yhtäkkiä alkaa täristää uudestaan.
Vauhti korjaa virheet
Itse olen myös vaihtanut kyseisen iskarin ja heti parani ohjaus
no ihmekkös tuo kun entinen oli niin kaput.Heti kun sain toisen pultin auki niin heti se valahti toiseen päähän eli oli täysin finaalissa.Uuden merkki on stabilus ja töistä sen ostin voi hyvinkin olla orggis.

S124 300TDT-91
ex.W124 300D-86
ex.W124 300D-86