Noin 1kk sitte auton heitti vikatilaan ja ilmoitti paine eroanturin olevan huono se vaihdettiin ja vika lähti pois.
Nyt sitten olen huomannut että auto regeneroi liian usein noin 150km välein.. staarilla kun katsoo nii ei vikakoodeja muita kuin 3 pytyn hehku ja dpf lämpöanturi b19/9 mutta eihän tuon anturin pitäisi vaikuttaa tiuhaan polttoon?
Voiko esim uusi paine eroanturi olla viallinen?
Nollattiin staarilla asetukset ja laitettiin sieltä että olisi vielpä uusi dpf paikallaan että josko olis vaa jotenkin polttoprosessi vikatilassa ja polttaisi vaan siksi tiuhaan.
Ei vaikutusta tänään taas 140km jälkeen huomasin että alkoi regeneroimaan. Hehkunvalo syttyy aina ennen ku alkaa polttaa dpf. alkaa hermo mennä

Auto w211 200cdi -2008 ajettu 303 000