kytkin täristää
kytkin täristää
eli w115 1976 220 d kytkin täristää silloin tällöin, jarrunestettä häviää myös pikku hiljaa, olisiko mahdollista että kytkinkopassa olevan sylinterin kautta pääsisi nestettä levylle? itse en rakennetta tunne. jos levy olisi loppu niin eikö kytkin täristäisi aina? pystyykö sylinterin vaihtamaan laatikkoa irroittamatta?
dodge dart 1967
Re: kytkin täristää
Pystyy kyllä. Siinä laatikon kupeessa se on kiinni joko 10mm tai 13mm kannalla olevalla pultilla en muista kummalla. "Jarruputki" on toinen mikä pitää irrotta ja se on yleensä sylinterin päässä tosi tiukassa.santtu kirjoitti: pystyykö sylinterin vaihtamaan laatikkoa irroittamatta?
Kytkimen tärinästä
Tavallisin vika kytkimen täristykseen on kuoleentuneet/katkenneet tasainjouset, ne kehän suuntaiset siinä napaosan reunalla. Yrittää vängätä luistovaiheessa levyä pois keskiöstöä. Korjaantuu levyn vaihdolla.
Loppuun kulunut levy ei täristä, se jurisee tai vinkuu. Ja hinkkaa kytkinpinnat urille, jolloin menee koko asetelma vaihtoon ja vauhtipyörä koneistukseen.
Kytkinnesteen valuminen levylle ei oikein ole mahdollista, moottoriöljyjen ei senkään vertaa (ne valuu vauhtipyörän selkään ja roiskuu siitä kytkinkellon seinämille ja valuu sieltä pihalla.
Loppuun kulunut levy ei täristä, se jurisee tai vinkuu. Ja hinkkaa kytkinpinnat urille, jolloin menee koko asetelma vaihtoon ja vauhtipyörä koneistukseen.
Kytkinnesteen valuminen levylle ei oikein ole mahdollista, moottoriöljyjen ei senkään vertaa (ne valuu vauhtipyörän selkään ja roiskuu siitä kytkinkellon seinämille ja valuu sieltä pihalla.
Haluan isona ruuvimeisselinkuljettajaksi [img]http://www.my-smileys.de/smileys2/autofahrer.gif[/img]
[url=http://kotisivu.mtv3.fi/mb250td][b]BlueLady[/b] W124 250 TD[/url]
[url=http://kotisivu.mtv3.fi/mb250td][b]BlueLady[/b] W124 250 TD[/url]