Noniin,
Vaihtelin taakse levyt ja jarrupalat. Outoa oli se, että joutui hakkaamaan käsijarrujouset levyjen mukana suoraksi, koska kengät ottivat kiinni jarrulevyyn vaikka olivat löysätty pultin reijistä.
Laitoin käsijarrun kiristykset nollille, voitelin liikkuvat osat ja kasasin normaalisti. Käsijarru jää laahaamaan sen verran että sitä voimaa ei juuri tunne, mutta levy, erityisesti vasen kuumeni tosi pahasti testilenkillä.
Mistä voi olla kysymys kun ottaa kiinni, vaikka säätökin on nollissa?? Onko näissä joku vaijerin kiristysräikkä jossain edelleen kun mun mielestä 212 korimallissa ei pitäisi olla.
Olisko vinkkejä?
W212 Käsijarru laahaa, apuja?
- alpinweiss
- Vakiokalustoa
- Viestit: 73
- Liittynyt: Su 25.02.2007 19:49
- Paikkakunta: länsirannikon pääkaupunki
W212 Käsijarru laahaa, apuja?
MB CLK240
Monta kakkosnelosta
Vitoja
Väyrysiä
Mohlovalo Eemeli
Monta kakkosnelosta
Vitoja
Väyrysiä
Mohlovalo Eemeli
Re: W212 Käsijarru laahaa, apuja?
Nyt kun noin rajusti irroitit niin tarkistithan ettei jarrukilpi ottanut kipeetä oienneisen jousien lukitus urasta. Jos meinaan käynyt niin ,että jarrukenkä ei pysy paikoillaan jos jousi ei lukitukkaan ja lukitse jarrukenkää
Star
- alpinweiss
- Vakiokalustoa
- Viestit: 73
- Liittynyt: Su 25.02.2007 19:49
- Paikkakunta: länsirannikon pääkaupunki
Re: W212 Käsijarru laahaa, apuja?
Kyllä ne reiät vähän taipuivat ulospäin, mutta naputtelin takaisin alas. Jarrukengät ovat ihan normaalisti kiinni kilvessä molemmin puolin ja vaihdoin ne kiinnitys jouset uusiin
MB CLK240
Monta kakkosnelosta
Vitoja
Väyrysiä
Mohlovalo Eemeli
Monta kakkosnelosta
Vitoja
Väyrysiä
Mohlovalo Eemeli