W211 04vm 320cdi yliahtaminen
W211 04vm 320cdi yliahtaminen
Noh tulipahan tuossa käytettyä autoa vikakoodin luvussa, kun alkoi mennä vikatilaan. Noh sieltä löyty vikakoodi yliahtamisesta ja ahtopaineanturista. Mistähän sitä vikaa lähtisi etsimään. Ahtovuotoja ei ole, ne on pois suljettu jo, niistäkin on kokemusta. Noh sitten otin imuputkesta johdon irti, ei puhuta nyt maffista. ilmeisesti tämä on se ahtopaineanturi, no sitten kävin ottamassa muutamat vedot ja ei mitään vikaa. Eli onko anturi viallinen, itse olisin luullut kun johon ottaa anturilta pois, niin auto vetää itsensä heti vikatilaan??? Ja nimen omaan vikakoodi oli anturilta, ei säätimeltä.
Nico Lamberg
EX:T
W210 E230 vm.1996
W210 E320CDI vm.2002
W211 E320CDI vm.2004
W210 E300TDT vm.1997
W124 E200D vm.1994
W210 E220D vm.1996
Nykyiset
W212 E350CDI vm.2010
Projektit
W210 E200K VM.2000
EX:T
W210 E230 vm.1996
W210 E320CDI vm.2002
W211 E320CDI vm.2004
W210 E300TDT vm.1997
W124 E200D vm.1994
W210 E220D vm.1996
Nykyiset
W212 E350CDI vm.2010
Projektit
W210 E200K VM.2000
Re: W211 04vm 320cdi yliahtaminen
Ahtopaine anturi on ennen imusarjaa kuskin puolella samanäköinen anturi löytyy maffin vierestä ja se mittää ilmanpainetta ennen turboa voi olla että se anturi on rikki mutta voi myös olla muitakin vikoja esim turbo karstainen tai ilmanputsari tukossa,...
Re: W211 04vm 320cdi yliahtaminen
Monesti yliahto koodi tulee viallisesta servosta, vnt ohjaus servon langat irtoaa levyltä ja pätkii signaali.
Uusi servo tai vanha auki, dremelillä yms pinnoite pois kontakteista ja tinaa uudet langat.
Uusi servo tai vanha auki, dremelillä yms pinnoite pois kontakteista ja tinaa uudet langat.