Napsahti toinen etujousi poikki, joten varailin ajan jousien vaihtoon ja jouset tilattiin vanhojen jousien värikoodin mukaisesti.
Ekalla yrityksellä näytti tältä, joten tilattiin toiset jouset:
Ja nyt näyttää tältä, mielestäni keula on edelleen korkealla. Noi alla olevat Carlssonit näyttää ihan polkuauton renkailta
Vittumaisempi ongelma on toi ilmastointilaite, eli se on alkanu puhalteleen kylmää ja kuumaa vähä fiiliksen mukaan. Silloin kun puhaltaa täysiä kuumaa ei edes lopeta puhallusta painamalla off-nappulaa, ei auta vaikka sammuttaa auton ja ottaa avaimet pois virtalukosta.. jossain kohtaa lopettaa itestään puhaltamisen. Välillä kaikki toimii normaalisti kokonaisen päivän.. ja välillä renkkaa kokoajan.
Löysin netistä vastaavia vikoja, mutta en ratkaisua ongelmaan, eli onko toi ilmastointilaitteen ohjuspaneeli rikki? Miten se muuten kuuluu tuosta koetaulusta irroittaa.. voisin sitä loopilla kurkkia.
Vikakoodeja on vaikka ja kuinka, mutta niistä moni tuntuisi johtuvan tuon laitteen sekoamisesta.
W211 ilmastointilaite ongelma ja etujousi ongelma
Re: W211 ilmastointilaite ongelma ja etujousi ongelma
Värikoodin? Hä? Oikeat jouset löytyy runkonumeron perusteella. Auton varusteista riippuen, enempi varusteita /raskaampi auto.
Jos tämän jälkeen ei vielä miellytä niin 211 etupäätähän voi justeerata muuttamalla jousilautasta kannattelevan lukkorenkaan paikkaa.
Kiinan jousipuristin voi haukkua hintansa kohtuu nopeasti?
Tuohon ilmastointiin en osaa muuta kommentoida kuin että tulee mieleen etu-sam tai se mainitsemasi ohjauspaneeli.
Ja että niistä viisastuu mitään niin star on seuraava työkalu mitä tarvit.
Tietty kannattaa katsoa että mitään silminnähden erikoista ei näy. Kosteutta etu-samissa?
Täällä on muita sen luokan seppiä että odotellaampa vähän…
Jos tämän jälkeen ei vielä miellytä niin 211 etupäätähän voi justeerata muuttamalla jousilautasta kannattelevan lukkorenkaan paikkaa.
Kiinan jousipuristin voi haukkua hintansa kohtuu nopeasti?
Tuohon ilmastointiin en osaa muuta kommentoida kuin että tulee mieleen etu-sam tai se mainitsemasi ohjauspaneeli.
Ja että niistä viisastuu mitään niin star on seuraava työkalu mitä tarvit.
Tietty kannattaa katsoa että mitään silminnähden erikoista ei näy. Kosteutta etu-samissa?
Täällä on muita sen luokan seppiä että odotellaampa vähän…
S211 320CDI -04
Vito 116CDI -13
Fiat 680H -79
Eihän se haittaa, jos lapsi on isänsä näköinen, kunhan on muuten terve!
Vito 116CDI -13
Fiat 680H -79
Eihän se haittaa, jos lapsi on isänsä näköinen, kunhan on muuten terve!
Re: W211 ilmastointilaite ongelma ja etujousi ongelma
Kuulostaisi siltä että sisälämpötila-anturi ei reagoi riittävän nopeasti sisätilan muutoksiin.
Tarkista että ritilät (virta-avaimen vieressä ja katossa) ovat auki.
Lisäksi katossa olevassa anturielementissä on pieni tuuletin sisällä joka kierrättää ilmaa anturin läpi. Jos se ei pyöri niin reagointi sisälämpötilaan on huono ja silloin käy juuri noin, että välillä lämmittää liikaa ja välillä jäähdyttää liikaa kun ei auto tajua sisälämpötilaa.
Tarkista että ritilät (virta-avaimen vieressä ja katossa) ovat auki.
Lisäksi katossa olevassa anturielementissä on pieni tuuletin sisällä joka kierrättää ilmaa anturin läpi. Jos se ei pyöri niin reagointi sisälämpötilaan on huono ja silloin käy juuri noin, että välillä lämmittää liikaa ja välillä jäähdyttää liikaa kun ei auto tajua sisälämpötilaa.