Mitenkähän on auttakaa tietämätöntä. Onko tuommosessa 722.6 laatikossa katsastuksessa merkitystä jos p vaihde on jumissa kun toimii kyllä normaalisti muuten. Senhän joutuu siis aina p asennosta vapautamaan sillä meisselillä mutta sepä kun auto on muuten jokapäiväisessä ajossa. Et täytyykö tuo alkaa laittaa nyt kiireellä
Kiitos etukäteen avusta
Veikkaan että tuosta jää katsastuksessa kiinni, koska P:ltä se katsuri auton ottaa käyttöön ja P:lle siirtää viimeistään nosturille ajaessaan... Eikun korjaamaan
W111 220SEb 1965 entisöintiprojekti
W110 190Dc 1964 lähti toiselle harrastajalle
---
Aiemmin: W108 280S, W115 220D, W123 240D, ...
Hmmm mutta jos sen pitää N-vaihteella kun katsuri ottaa auton alle ja jos pakokaasulaput käy hakemassa jostain muualta niin silloinhan katsuri ajaa suoraan nosturille. Ja ainakin katsastusasemilla missä itse olen asioinut on asiakas ajanut itse nosturilta pois ja jatkanut matkaansa.
Eikä katsuri huomaa siis olevan mitään vikaa! Teoriassa siis ihan aukoton suunnitelma
oho kirjoitti: ↑To 19.05.2022 21:33
Hmmm mutta jos sen pitää N-vaihteella kun katsuri ottaa auton alle ja jos pakokaasulaput käy hakemassa jostain muualta niin silloinhan katsuri ajaa suoraan nosturille. Ja ainakin katsastusasemilla missä itse olen asioinut on asiakas ajanut itse nosturilta pois ja jatkanut matkaansa.
Eikä katsuri huomaa siis olevan mitään vikaa! Teoriassa siis ihan aukoton suunnitelma
Milläs leimamies tarkastaa rattilukon toiminnan jos avaimia ei saa pois virtalukosta? Nehän ei taida irrota kun P-asennossa.
oho kirjoitti: ↑To 19.05.2022 21:33
Milläs leimamies tarkastaa rattilukon toiminnan jos avaimia ei saa pois virtalukosta? Nehän ei taida irrota kun P-asennossa.
En ole itse ainakaan viimeiseen kymmeneen vuoteen havainnut et olisi ikinä rattilukon toimintaa testattu.