Morjens!
Onko todellakin em. Mersussa näin ettei takavalo polttimot ole vaihdettavissa vaan joutuu ostamaan koko polttimo pidike härpäkkeen. Omassa on takavalo ja Sumari pimeänä.
Tutkin tilannetta ja polttimot on ilmeisesti juotettu kiinni. Kaipa tohon sais jonkin polttimon juotettua mutta tuntuu vähän puuhastelulle. eBay näyttää tarjoavan 100 hintaan tota polttimon pidikettä.
Silti ihmettelen ettei pysty yksittäistä polttimoa vaihtamaan vai enkö vaan ymmärrä.
Cls vm06 takavalo ongelma
Re: Cls vm06 takavalo ongelma
Juu se on aftersales-kulttuurin yksi esimerkki... tai sitten vaihtoehtoisesti että -06 autohan on jo paalausikäinen...
minä säästin vanhan lamppupohjan, jos joku muu polttimo hajoaa niin minä ainakin yritän juottaa seuraavaksi...
minä säästin vanhan lamppupohjan, jos joku muu polttimo hajoaa niin minä ainakin yritän juottaa seuraavaksi...
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Nostanpas tätä ylös...
Hankittiin juuri meille kakkosautoksi tuommoinen 05 mallinen CLS ja vasen takavalo vilkkua lukuunotttamatta pimeä. Minä olin siinä uskossa että noita lampun polttimolätkiä saa hommattua järkihintaan, mutta kappas... Kaikkialla netissä eioota. Onko näin todella että pitää ostaa 250€ koko lamppu nykyään?
Mitähän polttimoita nuo ovat? Siis onko valon ohjain siitä kiukkuinen jos alan jouttelemaan siihen jotain vain polttimoita?
Hankittiin juuri meille kakkosautoksi tuommoinen 05 mallinen CLS ja vasen takavalo vilkkua lukuunotttamatta pimeä. Minä olin siinä uskossa että noita lampun polttimolätkiä saa hommattua järkihintaan, mutta kappas... Kaikkialla netissä eioota. Onko näin todella että pitää ostaa 250€ koko lamppu nykyään?
Mitähän polttimoita nuo ovat? Siis onko valon ohjain siitä kiukkuinen jos alan jouttelemaan siihen jotain vain polttimoita?
varmasti jos satummanvaraisesti sinne jotain heität, valonohjain (eli ecu) todennäköisesti mittailee virtaa joten vastus pitää olla sama... luulisi toimivan, eihän se paljoa maksa kokeilla.
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
W219 320CDI -07
Ohmin laki, joka sekin on tietysti Saksalainen keksintö
määrää melkolailla näiden keksintöjen toiminnan, jos sitä noudattaa, niin varmasti löytyy toiminnallinen ratkaisu kaikkeen.
Toki kovasti näyttää siltä, jotta jonkinlaisia tulkintoja asiasta on toteutuksissa käytetty, toisinsanoen voi olla jopa kahden ohjaimen summa
mutta lähtökohtana se on 1.

Toki kovasti näyttää siltä, jotta jonkinlaisia tulkintoja asiasta on toteutuksissa käytetty, toisinsanoen voi olla jopa kahden ohjaimen summa