Väyrysen vikamuistin luku ja koodit mitä tarkoittaa????

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
petteri38
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Väyrysen vikamuistin luku ja koodit mitä tarkoittaa????

Viesti Kirjoittaja petteri38 »

Kävin luettamassa vikamuistin selvis seuraavaa.
P1225 imusarjan painetunnistin = tulee siitä kun pakokaasukierto on poissa pelistä. ok (olen itse sen tulpannut ei mitään oireita ajossa)
P1482 hehkutuksen pääteaste = hehku paloi joskus ja uusin kaikki , muistiin jäi vika ok
P0703 jarruvalokatkaisin ??? mitä sen pitäis käytännössä aiheuttaa, en ainakaan oo huomannu mitään vikaa ????????

sitten noi oudommat viat,
P1618 ohjain laite,,, mitä laitetta se mahtaa tarkoittaa ja mitä oireita pitäis olla??
P0609 ja P0610 CAN-väylä ,, mitäs nämä sitten tarkoittaa ja mitä oireita pitäis olla???
ei oikein asentajakaan tiennyt tai sitten ei halunnut tietää?? oli muuten MB-valtuutettu merkkikorjaami , muttei Veho
J.S
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Re: Väyrysen vikamuistin luku ja koodit mitä tarkoittaa????

Viesti Kirjoittaja J.S »

petteri38 kirjoitti:Kävin luettamassa vikamuistin selvis seuraavaa.
P1225 imusarjan painetunnistin = tulee siitä kun pakokaasukierto on poissa pelistä. ok (olen itse sen tulpannut ei mitään oireita ajossa)
P1482 hehkutuksen pääteaste = hehku paloi joskus ja uusin kaikki , muistiin jäi vika ok
P0703 jarruvalokatkaisin ??? mitä sen pitäis käytännössä aiheuttaa, en ainakaan oo huomannu mitään vikaa ????????

sitten noi oudommat viat,
P1618 ohjain laite,,, mitä laitetta se mahtaa tarkoittaa ja mitä oireita pitäis olla??
P0609 ja P0610 CAN-väylä ,, mitäs nämä sitten tarkoittaa ja mitä oireita pitäis olla???
ei oikein asentajakaan tiennyt tai sitten ei halunnut tietää?? oli muuten MB-valtuutettu merkkikorjaami , muttei Veho
jarruvalokatkaisin: ohjaa jarruvaloja/antaa ABS:ille tiedon, todennäkösesti hetkellinen katkos, huomaat kyllä kun lopullisesti menee

CAN-väylä + ohjainlaite viat, ei kannata välittää mitään niin kauan ku kaikki pelaa, hetkillisiä katkoksia täysin normaalia nykyautoissa
Vastaa Viestiin