![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
[i]veskola: Muokkasin otsikkoa[/i]
Ja ne pultithan eivät ole keskittävät elleivät ole ns. kartiokantaisia...PaHa kirjoitti:Ei nuo vanteet välttämätä mitää soviterenkahia tartte... sehän ohjaa vain vanteen keskelle kiinnitys vaihees. Pulttien kiristyksen yhteydes ku vain on maltillinen ja kiristää niitä vuoron perähän niin ei vippaa vanteet yhtää. Aika paljo näki vanteita johona ei ollu noita soviterenkahia, ei oo muuten mullakaa ny..
edit: Niin vielä että vedä pultit tasasehen tiukkuutehen, se on tärkiää aluvanteis !
Ei todellakaan ole ja ne soviterenkaat pitää olla siellä, bemussa oli aez:tan vanteet joihin ei saanu soviterenkaita ku olivat suoraporauksella johonki relluun, niin eipä saanu keskelle vaikka miten pultteja yritti kiristellä...MM124 kirjoitti:Ei ne turhan takia siellä ole ne soviterenkaat....
Vanteen maahantuojalta, tai ko. vannemerkkiä jälleenmyyvältä rengasliikkeltä. Kaikki rengasfirmat kun eivät "koskekkaan" kilpailijan tuotteisiin. Hintaa keskiösovitteilla varmaan 10-20 euroa / kierros.Kpt kirjoitti:Ainoa on toi keskitys holkki vanteen keskelle....mihinkähän päin kannattas ottaa yhteyksiä et saisin tuon keski sovitteen.Paljonkohan maksaa??
Sama vastaus kun edelliseen, hinta luokkaa 1,5-2,5 e / kpl.Kpt kirjoitti:oikean pituiset pultit pitäs vissiin katella myös jostain ettei lähre hilut käveleen jarruista.
Tomi S. kirjoitti:Ja ne pultithan eivät ole keskittävät elleivät ole ns. kartiokantaisia...PaHa kirjoitti:Ei nuo vanteet välttämätä mitää soviterenkahia tartte... sehän ohjaa vain vanteen keskelle kiinnitys vaihees. Pulttien kiristyksen yhteydes ku vain on maltillinen ja kiristää niitä vuoron perähän niin ei vippaa vanteet yhtää. Aika paljo näki vanteita johona ei ollu noita soviterenkahia, ei oo muuten mullakaa ny..
edit: Niin vielä että vedä pultit tasasehen tiukkuutehen, se on tärkiää aluvanteis !
Tosin Mersun pultit ovat tietääkseni poikkeuksetta kartiolla...?