ICarsoftin lukijalla ESP-valikkoon meneminen ilmeisesti ohittaa ESP:n, sillä kokeiltuani autoa kyseisen valikon ollessa auki molemmat pyörät sutivat iloisesti eikä mikään niitä tuntunut ahdistavan. ICarsoftilla kaikki ABS-anturien arvot vaikuttavat järkeviltä, mutta ohjauskulma-anturin arvot vasemmalle rattia käännettäessä vaikuttavat oudoilta sillä asteluku alkaa noin 6500 asteesta ja tippuu siitä johonkin noin 6000 asteeseen, kun ratti on täysin vasemmalla. Oikealle käännettäessä arvot vaikuttavat järkeviltä alkaen 0 asteesta ja siitä loogisesti koko ajan nousten johonkin noin (jos oikein muistan) 360 asteen tienoille. Vikamuistiin jää koodit: 6230 ESP Electronic stability program control ja 6210 ABS anti-lock braking system control. Kesäkelillä vaivasta ei haittaa ole eikä sitä huomaakaan, mutta näillä liukkailla ei autolla tohdi risteyksestä kovin pieneen väliin tormata, sillä auto lähes pysähtyy pyörän lyötyä lukkoon.
