Om605 suutin asiaa
Om605 suutin asiaa
Moro! Onko mitä vaikutusta/ hyötyä ku 605 turbotuksen alla, että vaihtais vaparin suutinkärkien tilalle turbo kärjet. Toimiiko vaparin suuttimilla ihan yhtälailla? Teho tavote max 300hv.
W211 270CDI 04
S124 250TDT 93 Pokela 7mm, hx35/40…
S211 320CDI 03
S124 250TDT 93 Pokela 7mm, hx35/40…
S211 320CDI 03
Re: Om605 suutin asiaa
Mietin vaan sitä että ennen kun suutinjuttuja sen enempi miettii ni noinkohan tuo vaparimosa kestää tuollaista tehoa minkäänaikaa? Kun voimaa on tarjolla ni sitä tulee kuitenkin sit käytettyäkin. Kun mielestäni tuolle teholle alkuperäinen OM605DT -moottorikin vaatii pakosarjalta, ahtimelta, putkistolta ja moottorijäähdytykseltä tarkempaa huomiota? Kunnollinen Coolerihan on ihan itsestäänselvyys. Mites askitouhut?
En nyt mitenkään halua lannistaa mutta tuossa muutoksessa on paljon touhua sekä rahanmenoakin ennen kun moottoritila on nipussa ja kun se mosa ei sit kauaa kuitenkaan tule kestämään? Menee helpolla toiseen kertaan tehtäväksi?
Ahdetun / vaparin kärki tosiaan on eri ja avautumispainekin on eri ainakin OM602 ja 3:ssa ja ettei vaan olis sama kärki 602 ja 3 vs. 605 ja 6 vaikka suutinrunko eri onkin? Onko loppupeleissä mitä käytännöneroja vaparin ja ahdetun ni sitä en osaa sanoa. Laita nyt ainakin niitten suuttimien alle kupariset tiivisteprikat jos suuttimia irti käytät.
En nyt mitenkään halua lannistaa mutta tuossa muutoksessa on paljon touhua sekä rahanmenoakin ennen kun moottoritila on nipussa ja kun se mosa ei sit kauaa kuitenkaan tule kestämään? Menee helpolla toiseen kertaan tehtäväksi?
Ahdetun / vaparin kärki tosiaan on eri ja avautumispainekin on eri ainakin OM602 ja 3:ssa ja ettei vaan olis sama kärki 602 ja 3 vs. 605 ja 6 vaikka suutinrunko eri onkin? Onko loppupeleissä mitä käytännöneroja vaparin ja ahdetun ni sitä en osaa sanoa. Laita nyt ainakin niitten suuttimien alle kupariset tiivisteprikat jos suuttimia irti käytät.