ajattelin kysyä että olisko se hyvä?jos ei niin mikä?

Muokkasin otsikkoa kuvaavammaksi - Marko
hmmm, riippuu kovasti mitä meinaat muuta tehdä vehkeelle ja paljonko ruuvaat tehoa siitä ulos. Sillä varmasti pääsee ahtamisen makuun, mutta ei kannata ahnehtia liikaa, muutoin tulee romua kuten on monelle jo tullut. Mikäli laitat 7 mm tapit pumppuun on suuri vaara, jotta "ruuvit" menee siihen asentoon, että varmasti hajoaa. Toisaalta pienemmillä tapeilla saanet aivan tarpeeksi syöttöä tuolle ahtimelle.jazzo75 kirjoitti:Elikkä olis tarkoitus laittaa turbo 200D:hen ja mulle kaupattiin Garrett to3:sta
ajattelin kysyä että olisko se hyvä?jos ei niin mikä?
mulla ois semmonen "uuden" aikanen garretti pakosarjoineen myytävänä. 1.8barin paineilla olen ajellu eikä ikinä mitään oo koneelle tarvinu tehdä(paitsi öljyt vaihtanu)Aki P kirjoitti:Kyllä se "normaali" ajossa on ihan mukava. 7mm tapeilla näyttää jokaisella 200D miehillä olevan kone kuukauden välein levällää.
Milläs säädöillä se sun pumppu on ollut, noilla paineilla pitäisi tehoa tulla aika paljon, kunhan on oikeantyyppinen ruiskutuspumppu ja säädetty siten, että jättää savuverhoa.Jussi k kirjoitti:mulla ois semmonen "uuden" aikanen garretti pakosarjoineen myytävänä. 1.8barin paineilla olen ajellu eikä ikinä mitään oo koneelle tarvinu tehdä(paitsi öljyt vaihtanu)
Mulla oli ja on vielä toistaiseksi paikoillaan (kunnes pakosarja valmistuu) tuommoinen turbo ja 7 mm tapit. 12 tkm vauhdikasta ajoa ja sitten poksahti.jazzo75 kirjoitti:Elikkä olis tarkoitus laittaa turbo 200D:hen ja mulle kaupattiin Garrett to3:sta [/i]