smart Roadser kaipaa tarkistusta ja huoltoa

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Vastaa Viestiin
Sakara
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus

smart Roadser kaipaa tarkistusta ja huoltoa

Viesti Kirjoittaja Sakara »

Hei

Uusi naama foorumilla ja kaipaisin ammattilaisten apuja. Autotalliin sujahti smart Roadster ja olisi ehkä hyvä käydä näyttämässä sitä jossain joka tietää mitä katsella.
Onko jotain suosituksia mihin sitä kannattaa pääkaupunkiseudulla viedä?

Kauan sitten vuonna 2005 ostin ForTwon ja sitä tuli huollettua Veholla, mutta olen kuullut viime vuosina vaan huonoa Vehon smart-huollosta joten epäröin sitä. En tosin tiedä miksi se olisi niin huono, mutta pelkkää pahaa siitä kuulee.
FinlandMerceds
Mersumaanikko
Mersumaanikko

Re: smart Roadser kaipaa tarkistusta ja huoltoa

Viesti Kirjoittaja FinlandMerceds »

Sakara kirjoitti:Hei

Uusi naama foorumilla ja kaipaisin ammattilaisten apuja. Autotalliin sujahti smart Roadster ja olisi ehkä hyvä käydä näyttämässä sitä jossain joka tietää mitä katsella.
Onko jotain suosituksia mihin sitä kannattaa pääkaupunkiseudulla viedä?

Kauan sitten vuonna 2005 ostin ForTwon ja sitä tuli huollettua Veholla, mutta olen kuullut viime vuosina vaan huonoa Vehon smart-huollosta joten epäröin sitä. En tosin tiedä miksi se olisi niin huono, mutta pelkkää pahaa siitä kuulee.
Joskus oli joku smar foorum mikä lienee nykyisin jossakin naamkirjassa
ja mitäs ne mistää sitä huonoa vehon huollosta kuullut sitten käyttävät,

onkos siinä jotain oireita tai epäilyttäkö erityisesti joku juttu ?

. .
Mökkillä
'
Sakara
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus

Re: smart Roadser kaipaa tarkistusta ja huoltoa

Viesti Kirjoittaja Sakara »

Oikeastaan sen takia, että autolla ei ole huoltokirjaa josta näkisin viimeisimpiä huoltoja vuosien takaa. Tiedän vaan, että öljyt on vaihdettu "joskus viime syksynä". Auton turbo toimii hieman hämmentävästi ja vahvasti näyttää siltä, että moottorista vuotaa jotain. Pelkään pahoin, että se on öljyä.

Kukaan ei ole sitä Vehon huonoutta perustellut, mutta olen siitä muutamasta suunnasta kuullut. Voi olla myös jotain yleistä höpövihaa Vehoa kohtaan.
Vastaa Viestiin