W170 SLK rele
W170 SLK rele
Missä sijaitsee auton SLK 170, yj-rele A0025421319 kompr/pa-pumppu ?
MB SLK 170
MB ML 163
MB VITO 639
MB A 168
MB 124 COUPE
MB S 221
MB 170Va museoauto
MB VITO 639
MB ML 163
MB VITO 639
MB A 168
MB 124 COUPE
MB S 221
MB 170Va museoauto
MB VITO 639
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 67
- Liittynyt: To 27.04.2017 12:17
- Paikkakunta: Vantaa
Re: W170 SLK rele
Eikös SLK:ssa asian hoida K40-releistö. Ainakin PA-pumpun virran osalta.
https://www.pelicanparts.com/techarticl ... Repair.htm
https://www.pelicanparts.com/techarticl ... Repair.htm
-- C200 4Matic 2019 --
Re: W170 SLK rele
Jep! Releet löytyi ja testasimme sähkömiehen kanssa, mielestämme kaikki siellä kunnossa.... Ongelma polttoainepumpun virransaannissa jatkuu, kun kääntää virrat päälle niin 2 sekunttia työntää pumpulle jännitettä ( n.12,5v ) ja heti jännite laskee nollille. Pumppu toimii mainiosti suoralla lisävirralla hyppyjohdolla. Miltä kuulostaa ?
MB SLK 170
MB ML 163
MB VITO 639
MB A 168
MB 124 COUPE
MB S 221
MB 170Va museoauto
MB VITO 639
MB ML 163
MB VITO 639
MB A 168
MB 124 COUPE
MB S 221
MB 170Va museoauto
MB VITO 639
Re: W170 SLK rele
Niinhän bensapumppu yleensä lähtee hetkeksi kun virrat laittaa päälle ja sammua . Startatessa pitäis lähteä päälle taas, onko se mitattu ?
-
- Mersumies
- Viestit: 2375
- Liittynyt: Ti 14.09.2010 22:22
Re: W170 SLK rele
Tuolla tavalla on 2.0 Kompressor tehnyt vuosikausia. Kun polttoainepumpun ääni lakkaa ja kääntää avaimesta, lähtee auto käyntiin. Samalla tavalla taitaa toimia suurin osa sähköpumpuista. Jos kuumana kääntää heti avaimesta, pyörii startti pidempään kun paine ei ole ehtinyt nousta, kylmänä tuota ilmiötä ei ole.PekkaOssi kirjoitti:Jep! Releet löytyi ja testasimme sähkömiehen kanssa, mielestämme kaikki siellä kunnossa.... Ongelma polttoainepumpun virransaannissa jatkuu, kun kääntää virrat päälle niin 2 sekunttia työntää pumpulle jännitettä ( n.12,5v ) ja heti jännite laskee nollille. Pumppu toimii mainiosti suoralla lisävirralla hyppyjohdolla. Miltä kuulostaa ?
Kannattaa mieluummin tutkia polttoaineen painetta startatessa kuin tuota sähkönsyöttöä sammuksissa.
Re: W170 SLK rele
2.0 Kompressor on seissyt lämpösessä tallissa kaksi vuotta käynnistämättä, akku pois. Akku paikalleen ja yritin käynnistää, starttaa hyvin mutta ei lupaustakaan käynnistymisestä. Vaihdoin seuraavaksi uudet bensat, ei vaikutusta. Tutkittiin ei saa polttoainetta, bensapumppu toimi hyppyjohdolla , pumpattiin tankista ilman suodatinta 10 litraa. Kokeiltiin virran syöttöä pumpulle, virrat päälle kaksi sekunttia n.12,5V ja startatessa tulee 10,5V pumpulle. Tämä kai normaalia, nyt odottelen seuraavaksi uutta polttoainesuodatinta ja sitten kokeilen taas käynnistämistä. Mitä vinkkejä Teillä olisi antaa onnistuneeseen tulille laittoon ?E200kompressor kirjoitti:Tuolla tavalla on 2.0 Kompressor tehnyt vuosikausia. Kun polttoainepumpun ääni lakkaa ja kääntää avaimesta, lähtee auto käyntiin. Samalla tavalla taitaa toimia suurin osa sähköpumpuista. Jos kuumana kääntää heti avaimesta, pyörii startti pidempään kun paine ei ole ehtinyt nousta, kylmänä tuota ilmiötä ei ole.PekkaOssi kirjoitti:Jep! Releet löytyi ja testasimme sähkömiehen kanssa, mielestämme kaikki siellä kunnossa.... Ongelma polttoainepumpun virransaannissa jatkuu, kun kääntää virrat päälle niin 2 sekunttia työntää pumpulle jännitettä ( n.12,5v ) ja heti jännite laskee nollille. Pumppu toimii mainiosti suoralla lisävirralla hyppyjohdolla. Miltä kuulostaa ?
Kannattaa mieluummin tutkia polttoaineen painetta startatessa kuin tuota sähkönsyöttöä sammuksissa.
MB SLK 170
MB ML 163
MB VITO 639
MB A 168
MB 124 COUPE
MB S 221
MB 170Va museoauto
MB VITO 639
MB ML 163
MB VITO 639
MB A 168
MB 124 COUPE
MB S 221
MB 170Va museoauto
MB VITO 639
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 351
- Liittynyt: Ke 11.12.2019 23:37
Re: W170 SLK rele
Kokeile lukea edellisen viestin viimmeinen lause ajatuksella.
Painemittari näyttää onko paine riittävä suuttimille.
Painemittari näyttää onko paine riittävä suuttimille.