Ongelmaksi on muodostunut turhaniso pakopaine ja taas liian pieni ahtopaine. Elikkäs tekniikkana vapari 603 PPD säätämällä vakio pumpulla, orkkis turbopakosarja jossa ollut jo tehtaaltatullessa T4 laippa, orkkisturbon imusarja josta tulpattu vakio sisään tulo ja tehty uusi tulo vastapuolelle 2,5", välijäähdyttimenä FMIC 600x300x76, ahtimena toimii https://www.ebay.com/itm/T3-T4-T3-T4-TO" onclick="window.open(this.href);return false; ... 2749.l2649
Hukkaportin kellolta letkut irti ja tulpattu, myös hukkaportti on kiritty säätötangolla kiinni. Ahot ei nuose siltikkään yli 0.8bar, mutta pakopaineet vetelee jo 2.2bar

Pakoputkena toimii 2,5" ensimmäiseen vaimentimeen asti jossa muuttuu 2", autossa käytössä vain yksi vaimennin takakelkan kohdalla, eli ensimmäinen jua viimeinen poistettu.
Johtuuko nuo rajut pakopaineet nyt sitten tuosta putkistosta?
Turbon myynti ilmoituksessa mainitaan hukkaportin kellon toiminta alueeksi 0,5-1 bar, eikös sen hukkaportti kiinni pitäisi ahtaa sitten aika reilusti enemmän?