Laakerin vaihdosta keskusteltaessa totesimme autoni huolletun säännöllisesti. Huoltomies ilmoitti, että tässä tapauksessa Mobilo Life kattaa hinauskulut korjaamolle sekä asennuskulut ja asiakas maksaa varaosat. Huoltomiehen tilattua hinausauton autollemme meni hän valmistelemaan laakerinvaihtoa korjaamolle.
Hinausauton tultua paikalle noin ½-tunnin kuluttua auton tilaamisesta autoni siirrettiin korjaamolle. Kokonaisen 35 minuutin aikana huoltomies vaihtoi uuden laakerin ja olkatapin, otti ylös yhteystietoni varaosalaskun lähettämiseksi sekä vastaili lukuisiin kysymyksiini laakeririkkojen yleisyydestä/vast.
Kuriositeettina voisin mainita, että edelliseksi ko. huoltomiehen vaihtamaksi etupyöränlaakeriksi oli edellisellä viikolla päässyt vuoden 2002 raajarikkoinen lontoolainen ML.
Kotimaisen MB-huollon avuliaisuuden ja ammattitaitoisuuden toteamiseksi olisikin mielenkiintoista kokea vastaava tapahtuma joku viikonloppu kotoisessa pienessä kyläpahasessa
