olisi harkinnassa hankkia W202 C36 amg:tä. Olisiko teillä vinkkejä, mitä kannattaa erityisesti katsoa / huomioida?

Entäs?
- Ylläpitokulut (erovaisuuksia C36 amg ja C280 korissa?)
- Minkälaisia tyyppivikoja?
- Vakuutukset?
Terveisin,
Cermedes
Suosittelen -95 jossa vielä isommat jarrut vakiona ja puskurissa on lisäpitkät eikä turhat sumarit. Johtosarjahan näissä happanee jokapaikasta myös kaasuläppäkotelosta. Jarrulevyt maksaa eteen n 200eur kpl alkuperäisenä jos isommilla jarruilla. -96 lähtien pienet ja aika kehnot jarrut.Cermedes kirjoitti:Hei foorumilaiset,
olisi harkinnassa hankkia W202 C36 amg:tä. Olisiko teillä vinkkejä, mitä kannattaa erityisesti katsoa / huomioida?![]()
Entäs?
- Ylläpitokulut (erovaisuuksia C36 amg ja C280 korissa?)
- Minkälaisia tyyppivikoja?
- Vakuutukset?
Terveisin,
Cermedes
Kiitos vastausta! Pitää pistää mieleen nuo -95 vuosimalliset:). Arvelinkin, että nuo jarrut on vähän hintavammat tuossa. Tulisi kyllä kesäajokiksi tiudin rinnalle, että ei tule niin paljon kilometrejä kuitenkaan. Kokemusta ainakin yhdestä w202 on ja ei ainakaan ruosteelta vältyttyAK47 kirjoitti:Suosittelen -95 jossa vielä isommat jarrut vakiona ja puskurissa on lisäpitkät eikä turhat sumarit. Johtosarjahan näissä happanee jokapaikasta myös kaasuläppäkotelosta. Jarrulevyt maksaa eteen n 200eur kpl alkuperäisenä jos isommilla jarruilla. -96 lähtien pienet ja aika kehnot jarrut.Cermedes kirjoitti:Hei foorumilaiset,
olisi harkinnassa hankkia W202 C36 amg:tä. Olisiko teillä vinkkejä, mitä kannattaa erityisesti katsoa / huomioida?![]()
Entäs?
- Ylläpitokulut (erovaisuuksia C36 amg ja C280 korissa?)
- Minkälaisia tyyppivikoja?
- Vakuutukset?
Terveisin,
Cermedes
Multahan löytyy se lisäpitkä kuskin puolelle jos se rikki ja takaumpiot jos ne rikki. Ruostepeikkohan tän ikäisessä saattaa vaivata.
Ei mitään ihmeellistä tekniikassa mikä menisi rikki erityisesti. Kestävät 300tkm helposti.
3 v päästähän ensimmäiset saa jo museokilpiin
Kiitos informaatiosta! Olisi tulisi vähän harrastekäytöksi vain, olen kyllä myös katsonut C43 amg myös. Mitä nyt katsonut tässä hetken aikaa, niin on kyllä vaikeaa löytää hyväkuntosta ellei sitten ala kunnostamaanS202 kirjoitti:Mitään erityistä suorituskykyä tuo malli ei tarjoa, enemmänkin kahtasataa autobaanalla tyyppinen auto. Suurinosa aika järkyttäviä pommeja, oli jo 10 vuotta sitten että kannattaa olla tarkkana ja mitään viittätoista tonnia ei kannata maksaa mutta tietysti näissäkin alkaa arvo kohta nousta. Kannattaa katsella ihan viimeisiä malleja, niissä on 5 vaihteinen laatikko joka on jollain mittapuulla vielä nykyaikainen.