Touch Screen ei myöskään olisi huono ominaisuus..
Kapistuksesta kuva tuolla => http://personal.inet.fi/viihde/jtg/naytto.JPGKai Matilainen kirjoitti:Minkäs näköinen kapistus se on? Malli ja merkki?JTG kirjoitti:No jos halpaa haetaan niin motonetistä saa 7" laajakuvanäytön hintaan 149€. Itse ostin ja olen ollut tyytyväinen.
Ja tuota...millainen kuvan laatu noissa näytöissä on?
Mahtaakos toi aaltoilu mennä auton kierrosten kanssa tahtiin? Jospa häiriöt tulee auton sähkölaitteista?JTG kirjoitti:
Kuvanlaatu oli yllättävän hyvä kun kotona kokeilin, mutta autossa on esiintynyt sellaista häiriötä, että kuva aaltoilee.. Ilmeisesti kuvapiuha on liian lähellä jotain muuta piuhaa tms, sillä kotona ongelmaa ei esiintynyt.. Mutta eipä tuota sillä lailla edes huomaa, joten olen jättänyt asian sikseen, ainakin toistaiseksi.
Hintansa puolesta voin kyllä suositella... Ja tässähän on tosiaan myös TV-viritin.
EDIT: tuo hopea väritys ei oikein omaan autooni istu, ajattelinkin takuun ummettua maalata kapineen mustaksi.. Näyttöä ei voi nyt avata, sillä alapuolella on takuusinetti, joka repeää jos näytön avaa..
Tuo aaltoilu johtui huonosta maadoituksesta. (Aaltoili kun käytin sellaisen jakorasian kautta)Kai Matilainen kirjoitti:Juuri kävin tuollaiste TELE merkkistä kapistusta kattomassa ja oisivat myyneet hintaan 130€JTG kirjoitti:Kapistuksesta kuva tuolla => http://personal.inet.fi/viihde/jtg/naytto.JPGKai Matilainen kirjoitti:Minkäs näköinen kapistus se on? Malli ja merkki?JTG kirjoitti:No jos halpaa haetaan niin motonetistä saa 7" laajakuvanäytön hintaan 149€. Itse ostin ja olen ollut tyytyväinen.
Ja tuota...millainen kuvan laatu noissa näytöissä on?
Merkki on "Tele"![]()
Kuvanlaatu oli yllättävän hyvä kun kotona kokeilin, mutta autossa on esiintynyt sellaista häiriötä, että kuva aaltoilee.. Ilmeisesti kuvapiuha on liian lähellä jotain muuta piuhaa tms, sillä kotona ongelmaa ei esiintynyt.. Mutta eipä tuota sillä lailla edes huomaa, joten olen jättänyt asian sikseen, ainakin toistaiseksi.
Hintansa puolesta voin kyllä suositella... Ja tässähän on tosiaan myös TV-viritin.
EDIT: tuo hopea väritys ei oikein omaan autooni istu, ajattelinkin takuun ummettua maalata kapineen mustaksi.. Näyttöä ei voi nyt avata, sillä alapuolella on takuusinetti, joka repeää jos näytön avaa..
Mihis laitteeseen sulla on kytkettynä se kun väreilee?
Entäs mimmoiset liitänäät siinä nyt oli?
rca video in?
ja mites noiden äänten laita ku kai siitä ulostulo oli kun tv-viritinkin löytyi...
eli löytyykö rca-ulostuloo?
Eikös joku täällä foorumilla ollu tilannu tuolta tavaraa ja kuulemma oli ihan hyvät kuvat jne... Sen kautta tämän linkin aikoinaan otinkin sitte...Ollii kirjoitti:http://www.hifiblowout.de --> DVD & TFT ---> TFT-indash ---> IN707L
Olisi tullut tuskaisen pitkä linkki, mutta eiköhän noilla löydy.
Tossa oli aika fiksun hintanen näyttö din-paikkaan. Ei ole kyllä hinnalla pilattu ainakaan, tosin kuvanlaadustahan ei voi tiedää
Tavara ainakin tuli perille niinkun piti, tilasin sieltä tuollaisen. En ole vielä paketistakaan purkanut, kun ei ole vielä tuo hifikärpänen niin kovasti pistänyt. Voisin sen myydäkkin, jos joku tuollaisen haluaisi.^Club kirjoitti:Eikös joku täällä foorumilla ollu tilannu tuolta tavaraa ja kuulemma oli ihan hyvät kuvat jne... Sen kautta tämän linkin aikoinaan otinkin sitte...
Omakustannehintaan. Ei ole intoa tuohon hifistelyyn....vielä....Kai Matilainen kirjoitti:Paljollakos myisit tuon paketin?Juhis. kirjoitti:Tavara ainakin tuli perille niinkun piti, tilasin sieltä tuollaisen. En ole vielä paketistakaan purkanut, kun ei ole vielä tuo hifikärpänen niin kovasti pistänyt. Voisin sen myydäkkin, jos joku tuollaisen haluaisi.