Onko hankala homma vaihtaa W209 vilkkuviiksi? Onko vinkkejä?
Hinta Veholla pelkkä viiksi 204 euroa mutta alle 50e näyttää saavan tarvikkeena.
Kiitos jo etukäteen jos joku jaksaa/ehtii vastailla
Niin ja töötti ei toimi. Eikä radion ohjaus. Se saattaisi johtua jälkiasennetusta CD-soittimesta? Samalla voisi laittaa nuo kun ratti on irti jos siellä on jotain tehtävissä maallikolle.
Viimeksi muokannut samipekka, Ti 26.11.2019 12:53. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Mistä pitäisi aloittaa kun mittaristossa ei pala muut valot kuin ajotietokone (sekoilee) sekä viisarien valot. Vilkkuvalot toimivat välillä. Sulakkeet käyty läpi ja hetken toimivat hienosti. Sama juttu lasinpesureiden kanssa.
Sulakeboksi? Releet? Mitä antureita kannattaa samalla vaihtaa?
jälkiasenteisessa radiossa ei 'kuulukaan' toimia rattinapit, ellei väliin ole hommattu soittimen valmistajan palikkaa mikä hanskaa homman. Joskus postasin listan näistä melkein yhteensopivista malleista... tosin jo niin vahna asia että en tiedä onko mitä nykyään satavilla.
töötillä on ainakin W203:ssa rele etusamissa (hiljan opttu)
mittariston takaa maadoitukset voisi tarkistaa, muutoin kyllä kuulostaa että on hapettumaa jossain
Youtubesta löydät videon miten otat esp kierukan ehjänä irti...muuten se purkaantuu ja joudut senkin hankkimaan.
Bägi pois mutta ensin avaimet pois...odottelua vartti ja sitten bäg pois ja siitä etenet syvemmälle...w203 on ainakin otettava kierukka pois ja luulen että sullakin sama systeemi.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
Kiitos vastauksista. saa vielä odotella vilkkuviikseä.
Uusia ongelmia:
Kun lukitsee ovet niin jonkun ajan päästä syttyy jompikumpi lähivaloista tai vaihtoehtoisesti parkit.
SRS valo alkoi loistamaan
Lisäksi yhtäkkiä kerran motarilla ei ottanut enää kierroksia suunnilleen 1000rpm enempää. Ihan kuin olisi suurin osa pytyistä tipahtanut käytöstä. Liittymästä ylös paksun savun saattelemana. Parkkiin ja virrat pois. Ensimmäisen käynnistyksen jälkeen tilanne pysyi samana. Toisen startin jälkeen kutonen pörisi taas niin tasaisesti kuin pitääkin.
Luin tuosta spiraalista niin se saattaisi selittää osan ongelmista?
Akku kipinöi aika reilusti kun akunkenkää laittaa takaisin. Kertookohan tämä sähkövuodosta vai onko normaalia. Tietysti jotain aktivoituu samalla kun virtaa on olemassa mutta aiheuttaako kipinöintiä?
Akunkengän irrottelu saattaa näistä rikkoa ohjainlaitteita, jolloin seuraa mm. mystisiä valovikoja. Sitä ei siis pidä irrotella, ellei ole ihan pakko, ja silloinkin vain niin ettei kipinöi.
Tässähän tuli pieni onnistumisen tunne Usein ei tule. Sulake nr. 43 oli kärähtänyt ja nyt äänimerkki toimii. "Pari" vikaa vielä ratkottavana. Hölmönä luulin käyneeni jo sulakkeet läpi mutta näitähän löytyy sisältä, konehuoneesta ja takakontista.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
On nämä erikoisia. Pitkän aikaa ei toiminut pissapoika tuulilasille. Kun vaihdoin soittimen niin alkoi toimimaan kuten pitääkin. Lienee sattumaa. Vai heräsikö SAM vai mikä tämän voisi selittää?
Pari puolaa ja tulpat vaihdatin sekä vilkkuviiksen. Mitähän pitää vaihtaa ettei ESP valita. (meniköhän se esp-kierukka sittenkin) Nuo onneksi liikkeessä.
MAF tuli eilen vaihdettua, suunnilleen 15min. Kone hyrrää kuten M112 pitääkin. Jäähdytysnesteen anturi odottelee vielä tuossa paketissa, Taitaa olla sen jälkeen taas STAR-keikka.