ML 280cdi-2008 resonanssi tyhjäkäynnillä
ML 280cdi-2008 resonanssi tyhjäkäynnillä
mikähän vielä voisi resonoida?
moottorin hydrolaakerit/kumit vaihdettu
vaihdelaatikon tukikumi vaihdettu
moottorin hydrolaakerit/kumit vaihdettu
vaihdelaatikon tukikumi vaihdettu
Re: ML 280cdi-2008 resonanssi tyhjäkäynnillä
putkisto jännityksessä esimerkiksi voi resonoida
-
- Mersumies
No eikö se tyhjäkäynnin nosto auttanutkaan asiaan 

2007 R 320cdi
auttaisi,jos joku sen osaisi tehdä
Minulla samaa oiretta S211 kopassa ja pakoputken asennon muutos vaihdelaatikon kohdalla olevasta kannattimesta auttoi kummasti, tuli kanssa vaihdettua aivan ehjät koneen tyynyt uusiin... 

S211 320CDI 4matic -08
-
- Mersumaanikko
Aika monessa muusakinKalevizer kirjoitti:Minulla samaa oiretta S211 kopassa ja pakoputken asennon muutos vaihdelaatikon kohdalla olevasta kannattimesta auttoi kummasti, tuli kanssa vaihdettua aivan ehjät koneen tyynyt uusiin...
vika on ollut se tuki/sen vaimentimet
Mökkillä
'
'
Kalevizer kirjoitti:Minulla samaa oiretta S211 kopassa ja pakoputken asennon muutos vaihdelaatikon kohdalla olevasta kannattimesta auttoi kummasti, tuli kanssa vaihdettua aivan ehjät koneen tyynyt uusiin...
joo,niin tuli täälläkin tehtyä turhaan,no täytyy kokeilla muuttaa sitä tuen asentoa seuraavaksi
-
- Mersumaanikko
Monesti taivutellu ei auta vaan ne kumit vaihtaapete695 kirjoitti:Kalevizer kirjoitti:Minulla samaa oiretta S211 kopassa ja pakoputken asennon muutos vaihdelaatikon kohdalla olevasta kannattimesta auttoi kummasti, tuli kanssa vaihdettua aivan ehjät koneen tyynyt uusiin...
joo,niin tuli täälläkin tehtyä turhaan,no täytyy kokeilla muuttaa sitä tuen asentoa seuraavaksi
Mökkillä
'
'
Ok,millä nimellä ne saa?kun ei antanut kun takakumit haullaFinlandMerceds kirjoitti:Monesti taivutellu ei auta vaan ne kumit vaihtaapete695 kirjoitti:Kalevizer kirjoitti:Minulla samaa oiretta S211 kopassa ja pakoputken asennon muutos vaihdelaatikon kohdalla olevasta kannattimesta auttoi kummasti, tuli kanssa vaihdettua aivan ehjät koneen tyynyt uusiin...
pete695 kirjoitti:Ok,millä nimellä ne saa?kun ei antanut kun takakumit haullaFinlandMerceds kirjoitti:Monesti taivutellu ei auta vaan ne kumitpete695 kirjoitti:Kalevizer kirjoitti:Minulla samaa oiretta S211 kopassa ja pakoputken asennon muutos vaihdelaatikon kohdalla olevasta kannattimesta auttoi kummasti, tuli kanssa vaihdettua aivan ehjät koneen tyynyt uusiin...
vaihtaa
onko ne jakovaihteiston tuet nimeltään??2kpl??
-
- Mersumaanikko
Kumit muissa malleissa missä niitä on ollut on siinä pakoputkenpete695 kirjoitti:pete695 kirjoitti:Ok,millä nimellä ne saa?kun ei antanut kun takakumit haullaFinlandMerceds kirjoitti:Monesti taivutellu ei auta vaan ne kumitpete695 kirjoitti:Kalevizer kirjoitti:Minulla samaa oiretta S211 kopassa ja pakoputken asennon muutos vaihdelaatikon kohdalla olevasta kannattimesta auttoi kummasti, tuli kanssa vaihdettua aivan ehjät koneen tyynyt uusiin...
vaihtaa
onko ne jakovaihteiston tuet nimeltään??2kpl??
tuessa laatikon puoleisessa päässä, sitten on ollut myös semmoisia
pakoputken liitoksen laipoissa olevia jousia lähellä sitä
tukea, eri malleissa erilaisia kuten sanottu
katso epcstä vara osa numero
Mökkillä
'
'
Joo,ei ollut saksassakaan,pari viikkoa tilaus 2kpl värinänvaimennin 100€
Onko pakoputken jatkoliitospannat tarkistettu?
ei ne kyllä resonoi runkoon
tilasin ne pakoputken resonointikumit
ei ollut edes Saksassa,menee pari viikkoa
tilasin ne pakoputken resonointikumit
ei ollut edes Saksassa,menee pari viikkoa