Kuvake näytöllä
Kuvake näytöllä
Osaisko joku auttaa tuon ajotietokoneen kanssa. Mitä tarkoittaa tuo kuvassa oikealla yläkulmassa näkyvä violetti I ja tähti? Se on ilmestynyt sinne kun olen jtn asetusta räplännyt, samassa olen huomannut ettei tuo start and stop toiminto enää toimi vaikka se on asetuksissa päällä. Auto on C malli vuodelta 2015. S205
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: Kuvake näytöllä
Mersun sivuilta:
Lienee tuo kyseessä. Eli et käytä esiasetettua "ajo-ohjelmaa" vaan olet valinnut itse sieltä asetuksia erilaisiksi."Individual"-ajo-ohjelma antaa kuljettajalle mahdollisuuden muuttaa yksittäisiä parametreja mielensä mukaan – ohjauksesta voimansiirtolinjaan ja alustaan saakka.
tarkoittaa että "individual" eli yksilölliset asetukset jotka olet tehnytjaska-- kirjoitti:Osaisko joku auttaa tuon ajotietokoneen kanssa. Mitä tarkoittaa tuo kuvassa oikealla yläkulmassa näkyvä violetti I ja tähti? Se on ilmestynyt sinne kun olen jtn asetusta räplännyt, samassa olen huomannut ettei tuo start and stop toiminto enää toimi vaikka se on asetuksissa päällä. Auto on C malli vuodelta 2015. S205
https://www.youtube.com/watch?v=y2akCdwElwk
kannattaa tutustua ohjekirjaan auton järjestelmässä tai googlettaa mikä vaikuttaa ja mihin. sport+ asetukset poistaa käytöstä varmaankin noi ECO start/stopit jne
No sehän se tietty on! Mutta miksei start/stop toimi? Olen koittanut useita eri moodeja mutta ei. Onko näissä ollu paljon vikaa?