minkämoisia ovat ?
jossainhan tässä pitäis kait säästää,kun rahansa tuohon coupeen upotti
ja toisaalta...jos on halvat renkaat alla,niin raaskii käyttää noita tehoja...
Luin vahingossa että"mieluisilla"Timo L. kirjoitti:TDT:n mukana tuli Eko-Turbo Encore 2-nastakumit. En ole yhtä meluisilla kumeilla ajanut ikinä.
Joskus olen kokeillut, meluisat , onnettomat kaarreajo-ominaisuudet ja kuluvat toivottoman nopeesti. Varmaan kevyeen pikkupyörittelyyn ihan jees.romu kirjoitti:Luin vahingossa että"mieluisilla"Timo L. kirjoitti:TDT:n mukana tuli Eko-Turbo Encore 2-nastakumit. En ole yhtä meluisilla kumeilla ajanut ikinä.![]()
Totuus on että pinnatuista varmaan parhaat. Takuu myös toimii. (kokemusta) Renkaita on ollu muutama sarja, kaikki kesäpinnalla. En ole viitsinyt aina ostaa ns. merkkirenkaita koska kulutan työmatkoilla ne aika äkkiä.
12000km on nyt ajettu asfalttia,eikä yhtään nastaa irti,eikä silmällä humaa kulumista,liekö silmä p...ssä .Alkuperäinen kyssäri luultavasti koski suvi kumeja.TEREXUX63 kirjoitti:Joskus olen kokeillut, meluisat , onnettomat kaarreajo-ominaisuudet ja kuluvat toivottoman nopeesti. Varmaan kevyeen pikkupyörittelyyn ihan jees.romu kirjoitti:Luin vahingossa että"mieluisilla"Timo L. kirjoitti:TDT:n mukana tuli Eko-Turbo Encore 2-nastakumit. En ole yhtä meluisilla kumeilla ajanut ikinä.![]()
Totuus on että pinnatuista varmaan parhaat. Takuu myös toimii. (kokemusta) Renkaita on ollu muutama sarja, kaikki kesäpinnalla. En ole viitsinyt aina ostaa ns. merkkirenkaita koska kulutan työmatkoilla ne aika äkkiä.
Sama kumiseos kuin nokian renkaissa,ja tämä on fakta.teredealer kirjoitti:Eko-Turbo; meluisa talvirengas, kova kumiseos = huono pito, kun pakkanen kiristyy 35 asteen seutuville niin rengas pysyy senmallisena kuin se liikkeelle lähtiessä on = ei voi ajaa jne.jne.
TERE kirjoitti :
"Pito omonaisuuksissa hakkaa kyllä monet ns.merkkirenkaat."
Ei ei ei.
Mä myönnän heti, ettei mulla ole henk.koht. kokemusta noista pinnatuista. Musta on vaan aika huvittavia ne mainokset, joilla näitä renkaita myydään, kuten Nokian pinta tai Michelinin runko, ei todellakaan tarkoita että ominaisuudet olisi samat kuin orginaalissa.Joxi kirjoitti:Kesärenkaina löytyy ecoturbot 225/45/17 Michelininkuviolla ja rungolle pinnotetut. Yhden kesän ajon jälkeen ei huomaa paljon kulumista nuista. Ääntä kyllä lähtee ja sateella aika liukkaat johtuen kovasta kumiseoksesta.
kumiseos tulee nokialta,että näin.rengas myyjänä voin tamän sanoa.TEREdealer kirjoitti:tere kirjoitti:
"Sama kumiseos kuin nokian renkaissa,ja tämä on fakta."
Höpsistä Sinun faktoillesi, otappa joskus Nokialainen ja EkoTurmio vertailtavaksi niin tunnet mitä eroa on; väännä sormella lamellien päältä.
Toinen taipuu, toinen ei.
caddy66 kirjoitti:kumiseos tulee nokialta,että näin.rengas myyjänä voin tamän sanoa.TEREdealer kirjoitti:tere kirjoitti:
Höpsistä Sinun faktoillesi, otappa joskus Nokialainen ja EkoTurmio vertailtavaksi niin tunnet mitä eroa on; väännä sormella lamellien päältä.
Just!Timo J kirjoitti:caddy66 kirjoitti:kumiseos tulee nokialta,että näin.rengas myyjänä voin tamän sanoa.TEREdealer kirjoitti:tere kirjoitti:
Pystytkö järjestää Forumilaisille hyvät rengas alennukset kun olet rengasmyyjä?
Ja ratkaisuhan olisi ollut siinä lähempänä kuin uskoisikaan, olisit vaan kävellyt siihen firmaan, joka siinä Kestilässä niitä EkoTurboja tekeepappi kirjoitti:Itse olin kerran ostamassa Kestilän TB:ltä renkaita ja ekoturbo oli vaihtoehtona. Asentaja kävi kaikki tarvittavan koon renkaat läpi ja totesi, että hän ei löydä pareja, joten laitetaan muun merkkiset.
Totta se on tuokin.RH kirjoitti: Ostamalla pinnatut taitaa aika merkittävästi säästää luonnon kuormitusta, vai väärässäkö olen....
No tuo oli tiedossa, mutta siihen aikaan kun jouduin rengasrikon uhriksi niin ei ollut muuta kuin tb auki. Huoltomieskään ei ollut hanakka lähtemään viikonloppu iltana tehtaanvarastoja penkomaan, vaikka hänellä olisi ollut sinne pääsy.PT kirjoitti:Ja ratkaisuhan olisi ollut siinä lähempänä kuin uskoisikaan, olisit vaan kävellyt siihen firmaan, joka siinä Kestilässä niitä EkoTurboja tekee![]()