Mulla on tullut maileja melko paljon tuohon W220-koppaiseen S430 Lang 4Maticiin ja harkinnassa on päivitys. Onko W221 4Matic ollenkaan järkevä ostos 150tkm ajettuna, vai kannattaisiko suunnata katse mieluummin W212:een?
Mitkä ovat pahimmat vikapaikat W221:ssä ja miten ne mahtaisi voida tunnistaa?
Terveisin nimimerkki kädetön.
W166 ML350 BE 4Matic '13
S205 C200 4Matic '17 (vaimon)
Hehe, se on hyvä että kehitys kehittyy. 30e uusi vaijeri olisikin ollut liian maalaista meininkiä.
Katselen samantyyppistä kuin nykyinenkin, jotakuinkin siis S500 4Matic Lang on hakusessa, elikkäs bensakoneella. Tosin kyllä eilen sorruin koeajamaan ML 63 AMG:tä enkä ole sen jälkeen nukkunut. Kun painoin petaalin pohjaan moottoritien alussa liikennevaloissa ja nostin jalan kaasulta 10 sekuntia myöhemmin, niin sekä minä että takapenkillä ollut 10-v tyttäreni kikatimme idiootteina seuraavat 20 kilometriä.
W166 ML350 BE 4Matic '13
S205 C200 4Matic '17 (vaimon)
pforsell kirjoitti:Hehe, se on hyvä että kehitys kehittyy. 30e uusi vaijeri olisikin ollut liian maalaista meininkiä.
Katselen samantyyppistä kuin nykyinenkin, jotakuinkin siis S500 4Matic Lang on hakusessa, elikkäs bensakoneella. Tosin kyllä eilen sorruin koeajamaan ML 63 AMG:tä enkä ole sen jälkeen nukkunut. Kun painoin petaalin pohjaan moottoritien alussa liikennevaloissa ja nostin jalan kaasulta 10 sekuntia myöhemmin, niin sekä minä että takapenkillä ollut 10-v tyttäreni kikatimme idiootteina seuraavat 20 kilometriä.
Vaijerit kestää mutta niitä nykivä moottori systeemi sattaa hajota, varsinkin väärin käytettynä
mutta ei kovin yleistä ole