Nyt on ilmamäärämittari vaihdettu. Vaikutus oli dramaattinen.
Alakierroksille löytyi vääntöä ja kone käy paljon "tiiviimmin".
Mutta varsinaiseen asiaan. Alkuperäinen ongelma minkä takia aloin pöyhimään autoa oli tuo sammuminen. Kuin leikaten, kylmää tai kuumana,
vaihtelevan aika/ajomäärän kuluttua. Lähtee käymään heti ensistartista
ja käy tyhjäkäyntiä sekä ottaa kierroksia ihan normaalisti.
Sähkövikaan viittaa mutta missä? O-renkaita on vaihdeltu
naftapuolelle sekä suodin yms. Alipainetta ei muodostu
tankkiin ainakaan siinä määrin että se häiritsee. Naftaputkissa
ei ole kuplia.
Onko kysymys sammuttimen anturista? Virtalukosta?
Onko muilla kokemusta.
Hohhoijaa.

220 cdi 10/1998 stw E-malli