Tuli tässä mieleen, että millä tavalla on tehty USA versioissa oleva 8,0:1 puristussuhde verrattuna euromallien 8,8:1 suhteeseen. Ainankin kirjojen perusteella männät olisivat samankokoiset halkaisijaltaan, kuten myös ilmeisesti porauskin.
Omana ajatuksena on, että puristussuhteen eroavaisuus olisi tehty erikokoisella (Lue: paksuisella) kannentiivisteellä, mutta olisiko tähän varmempaa vastausta?
M117 Moottorin Euro- ja Usa version eroavaisuudet?
M117 Moottorin Euro- ja Usa version eroavaisuudet?
Tärkeintä ei ole vauhdin määrä, vaan miltä se tuntuu.
Sama asia kiinnostaa täälläkin.
Eipä oikein löydy EPC:stäkään tuota eroa. Ei löydy USA-malleja erikseen, vaikka on virallinen Saksasta hommattu 107- EPC.
Veholla näytti olevan uusi versio jossa USA-versiot pystyi katsomaan erikseen.
Eipä oikein löydy EPC:stäkään tuota eroa. Ei löydy USA-malleja erikseen, vaikka on virallinen Saksasta hommattu 107- EPC.
Veholla näytti olevan uusi versio jossa USA-versiot pystyi katsomaan erikseen.
Mesedesi kirjoitti:Mjaahans.
Sitten niille pitäisi varmaankin olla myös erilaiset varaosanumerot...elikkä pääsenpä taas kerran toteamaan että olisipa tietokone jossa toimisi EPC
Matti
MB SLK 230K -98, MB 350 SL-74 mr, MB 560 SL -86, MB 350 SL-72 mr
Cadillac Sedan DeVille -64 mr, Cadillac Coupe DeVille -65, Cadillac Deville -67 convertible
Ford Customline -53 convertible
Corvette -95, Corvette -63 convertible
Tesla MYLR -24
MB SLK 230K -98, MB 350 SL-74 mr, MB 560 SL -86, MB 350 SL-72 mr
Cadillac Sedan DeVille -64 mr, Cadillac Coupe DeVille -65, Cadillac Deville -67 convertible
Ford Customline -53 convertible
Corvette -95, Corvette -63 convertible
Tesla MYLR -24