W212 Airmatic + sää + kallistus

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
qwerty
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 72
Liittynyt: Pe 03.12.2004 13:46

W212 Airmatic + sää + kallistus

Viesti Kirjoittaja qwerty »

Moi!

W212 farkku.

Perä nyt maassa kosteilla ja pakkaskeleillä ajoittain yön jäljiltä. Joskus aamuilla ihan normaalisti pystyssä, jotenkin rajana tuntuu olevan yli 12h.
Mittaritauluun ei mitään viestiä. Nostaa perän heti käynnistyksessä normaalisti. Kuivalla kelillä perä pysyy pystyssä ja joskus kun lämpimässä tallissa on ollut pesun jäljiltä kuivumassa yön yli (hallissa kosteuden poistavat imurit) niin perä on normaalissa asennossa. Ajamisessa ei mitään ongelmia.

Starilla ei tasonsäädössä mitään vikakoodeja ja tapahtumia. Kompuran pneumaattinen täyttö testi meni ongelmitta läpi + kaikki muut testit missä ei mitattu jännitettä.
Kompura käytetty auki ja kuivaimen ryynit oli kuivahkot, mutta uudet tilalle ja ilmansuodatin vaihdettu varmuuden vuoksi.

Nyt on pakko kysyä että tämän vermeen sielun elämästä. Vaikuttaako ilman suhteellinen kosteus ja mikä auton kallistus pysäköidessä on?
Auto on pysäköity ylämäkeen joten peräpäähän kohdistuu enemmän painetta kuin aiemmin suoralle tasolle pysäköitynä.

Tuntuu jotenkin erikoiselta tuo ajoittainen perän laskeminen tonttiin ja kelin vaikutus asiaan. Onko jotain tiettyjä kohtia mistä vuotoa kannattaa tarkastella jos sellainen siellä kuitenkin on?
Nykyinen: S205 C220d 4Matic -16

Exät:
S212 E220 CDI -12
S204 C250 CDI -10
S203 C220 CDI -06
FinlandMerceds
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5315
Liittynyt: Ke 22.07.2015 10:48
Paikkakunta: Mökillä

Re: W212 Airmatic + sää + kallistus

Viesti Kirjoittaja FinlandMerceds »

qwerty kirjoitti:Moi!

W212 farkku.

Perä nyt maassa kosteilla ja pakkaskeleillä ajoittain yön jäljiltä. Joskus aamuilla ihan normaalisti pystyssä, jotenkin rajana tuntuu olevan yli 12h.
Mittaritauluun ei mitään viestiä. Nostaa perän heti käynnistyksessä normaalisti. Kuivalla kelillä perä pysyy pystyssä ja joskus kun lämpimässä tallissa on ollut pesun jäljiltä kuivumassa yön yli (hallissa kosteuden poistavat imurit) niin perä on normaalissa asennossa. Ajamisessa ei mitään ongelmia.

Starilla ei tasonsäädössä mitään vikakoodeja ja tapahtumia. Kompuran pneumaattinen täyttö testi meni ongelmitta läpi + kaikki muut testit missä ei mitattu jännitettä.
Kompura käytetty auki ja kuivaimen ryynit oli kuivahkot, mutta uudet tilalle ja ilmansuodatin vaihdettu varmuuden vuoksi.

Nyt on pakko kysyä että tämän vermeen sielun elämästä. Vaikuttaako ilman suhteellinen kosteus ja mikä auton kallistus pysäköidessä on?
Auto on pysäköity ylämäkeen joten peräpäähän kohdistuu enemmän painetta kuin aiemmin suoralle tasolle pysäköitynä.

Tuntuu jotenkin erikoiselta tuo ajoittainen perän laskeminen tonttiin ja kelin vaikutus asiaan. Onko jotain tiettyjä kohtia mistä vuotoa kannattaa tarkastella jos sellainen siellä kuitenkin on?
Lämpötilan muutoksen/kaltevan pinnan vaikutuksesta on korjaus ohjeissa,
Jousi pussien taivutus kohdista usein löytyy vuotoja
Mökkillä
'
simosami
Mersumies
Mersumies
Viestit: 914
Liittynyt: Ma 24.02.2014 11:26

Re: W212 Airmatic + sää + kallistus

Viesti Kirjoittaja simosami »

Oliko kompressorin kosteudenpoistaja, silica, vaihdettu tai kuivattu? Kerää vettä, joilloin jäätyy tai päästää vettä venttiileihin.
qwerty
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 72
Liittynyt: Pe 03.12.2004 13:46

Re: W212 Airmatic + sää + kallistus

Viesti Kirjoittaja qwerty »

simosami kirjoitti:Oliko kompressorin kosteudenpoistaja, silica, vaihdettu tai kuivattu? Kerää vettä, joilloin jäätyy tai päästää vettä venttiileihin.
On vaihdettu. Kirjoitin aiemmin että kuivahkot oli, mutta kyllä siellä oli kuitenkin merkkiä kosteudesta kun ryynit takertui siihen keskiputkeen. No joka tapauksessa nyt on kuivat sisällä ja suodatin on uusi.
Kompura käy tosissaan siististi ja saa täysin pohja-asennosta alle 30 sekuntiin perän nostettua.

Vuotosprayllä kävin linjastot läpi ja en löytänyt vuotoa.
Pussien suojat oli ehjän näköiset eikä ainakaan pussien liittimien kohdalla ollut vuotoa.
Seisoi tallissa 5 tuntia eikä tässä ajassa perä ainakaan vuotanut.

Teinpä vajoamismittauksia ulkona 10h seurannassa alkuillan ja yön välillä. Ulkona pakkasta -2 ja -9 asteen välillä. Suht.kosteus 93%.
Mittaukset vanteen keskimerkistä pyöränkoteloon.

Lähtötilanteen mittasin maasta pyöränkoteloon
Vasen taka 66,1cm ja oikea taka 66,7cm

Vasen taka
0h: 0 mm
15 min: 0 mm
45min: -2 mm
1h: -4 mm
1,5h -6 mm
2,5h -13 mm
3,5h -20 mm
8h -36 mm
9h -38 mm
10h -40 mm

Oikea taka
0h 0 mm
15 min 0 mm
45min: -2 mm
1h: -2 mm
1,5h -4 mm
2,5h -7mm
3,5h -12mm
8h -22mm
9h -22mm
10h -25mm


Otappa tästä nyt sitten selvää onko vasemmalla puolella selkeästi vuoto?

Vikakoodeja ei tosissaan ole tallentunut Starilla.
Pitäisikö järjestelmälle antaa.pneumaattisen testin turvin kuivaamista ylös-alas jumpalla lämpimässä tallissa vai joko vajoamisesta voidaan jotain päätellä?
Nykyinen: S205 C220d 4Matic -16

Exät:
S212 E220 CDI -12
S204 C250 CDI -10
S203 C220 CDI -06
Forestman
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 253
Liittynyt: La 05.07.2014 20:58

Re: W212 Airmatic + sää + kallistus

Viesti Kirjoittaja Forestman »

qwerty kirjoitti:
simosami kirjoitti:Oliko kompressorin kosteudenpoistaja, silica, vaihdettu tai kuivattu? Kerää vettä, joilloin jäätyy tai päästää vettä venttiileihin.
On vaihdettu. Kirjoitin aiemmin että kuivahkot oli, mutta kyllä siellä oli kuitenkin merkkiä kosteudesta kun ryynit takertui siihen keskiputkeen. No joka tapauksessa nyt on kuivat sisällä ja suodatin on uusi.
Kompura käy tosissaan siististi ja saa täysin pohja-asennosta alle 30 sekuntiin perän nostettua.

Vuotosprayllä kävin linjastot läpi ja en löytänyt vuotoa.
Pussien suojat oli ehjän näköiset eikä ainakaan pussien liittimien kohdalla ollut vuotoa.
Seisoi tallissa 5 tuntia eikä tässä ajassa perä ainakaan vuotanut.

Teinpä vajoamismittauksia ulkona 10h seurannassa alkuillan ja yön välillä. Ulkona pakkasta -2 ja -9 asteen välillä. Suht.kosteus 93%.
Mittaukset vanteen keskimerkistä pyöränkoteloon.

Lähtötilanteen mittasin maasta pyöränkoteloon
Vasen taka 66,1cm ja oikea taka 66,7cm

Vasen taka
0h: 0 mm
15 min: 0 mm
45min: -2 mm
1h: -4 mm
1,5h -6 mm
2,5h -13 mm
3,5h -20 mm
8h -36 mm
9h -38 mm
10h -40 mm

Oikea taka
0h 0 mm
15 min 0 mm
45min: -2 mm
1h: -2 mm
1,5h -4 mm
2,5h -7mm
3,5h -12mm
8h -22mm
9h -22mm
10h -25mm


Otappa tästä nyt sitten selvää onko vasemmalla puolella selkeästi vuoto?

Vikakoodeja ei tosissaan ole tallentunut Starilla.
Pitäisikö järjestelmälle antaa.pneumaattisen testin turvin kuivaamista ylös-alas jumpalla lämpimässä tallissa vai joko vajoamisesta voidaan jotain päätellä?
Juohtui tuossa mieleeni, että tuossa venttiililohkossa on ilmanpoistoliitin. Voisiko sitä testata.., kuunnella kuuluuko pihinää, voisi laittaa pitemmän testi letkun. https://www.jmtech.fi/kauppa/index.php? ... fdfba998af" onclick="window.open(this.href);return false; Tai sitten ymmärsin liittimen väärin?
qwerty
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 72
Liittynyt: Pe 03.12.2004 13:46

Re: W212 Airmatic + sää + kallistus

Viesti Kirjoittaja qwerty »

Vasen taka
13h -45mm

Oikea taka
13h -25mm.
Nykyinen: S205 C220d 4Matic -16

Exät:
S212 E220 CDI -12
S204 C250 CDI -10
S203 C220 CDI -06
simosami
Mersumies
Mersumies
Viestit: 914
Liittynyt: Ma 24.02.2014 11:26

Re: W212 Airmatic + sää + kallistus

Viesti Kirjoittaja simosami »

Hyvä pöytäkirja.
Kompura on kunnossa :)

Seuraavaksi varmaan letkut. Letkuvikaa on ollut. Ilmeisesti mahdollinen nirhauma saattaa olla kompuran suojakotelon reunan ja rungon välissä. Vaahdolla on vaikea löytää.
Letkut ei maksa paljoa. Ilmeisesti KL myy myös metreittäin (Hinta ei ole tiedossa). Uudet liitimet saa myös sieltä. (Tai marmorilta)
Toinen letkun ostopaikka on Etra. Ainakin kehä III Suutarilassa on ollut hyllyssä.

Niin, ja vielä: korkeusanturit kannattaa herkistellä esim irroitusöljyllä.
qwerty
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 72
Liittynyt: Pe 03.12.2004 13:46

Re: W212 Airmatic + sää + kallistus

Viesti Kirjoittaja qwerty »

Vasen taka
14h -47mm

Oikea taka
14h -27mm

Pitää muistaa että +- toleranssi on mm mittauksessa

No mutta ei muuta kuin aamun tason säädön dataa Starilta.

*Autoa ei käynnistetty, 14h tauko*

Korin korkeustaso vasen taka -54.00mm
Rakenneosan B22/7 (korkeustason tunnistin vasen taka)/signaalijännite 3275mV
Korin korkeustaso oikea taka -39.00mm
Rakenneosan B22/10 (korkeustason tunnistin oikea taka)/signaalijännite 1863mV

Akkujännite 11,5v
Korkeustason kalibrointi SUORITETTU ja
Lukittu aus
Tavoitekorkeus -10.00mm

Virtapiirin 15 tila Sytytysvirta KYTKETTY
Näytetty ajonopeus 0.00km/h
Pyörän pyörintänopeus vasen etu 0.00U/min
Pyörän pyörintänopeus oikea etu 0.00U/min
Ohjauskulman tunnistimen tila i.O.
Ohjauskulma -12.50 astetta

*Auto käynnistetty*, kompressori käy alle 30 sekuntia ja saavuttaa korkeuden
Korin korkeus vasen taka -14.00mm
Rakenneosan B22/7 (korkeustason tunnistin vasen taka)/signaalijännite 2745mV
Korin korkeustaso oikea taka -9.00mm
Rakenneosan B22/10 (korkeustason tunnistin oikea taka)/signaalijännite 2275mv

Akkujännite 14.80v
Korkeudentason kalibrointi SUORITETTU ja
Lukittu aus
Tavoitekorkeus -10.00mm

Pneumaattisen painetestin tulos
Korin korkeustaso vasen taka 34.00mm (raja 6.00)
Korin korkeustaso oikea taka 39.00mm (raja 11.00)

Tarkastus oli kunnossa

Pneumaattisen venttiilitesti
Korin korkeustaso vasen taka -2.00mm (raja 17.00)
Korin korkeustaso oikea taka 2.00mm (raja 22.00)

Tarkastus oli kunnossa

Vikakoodeja ja tapahtumia ei tallennut yhtään.
Nykyinen: S205 C220d 4Matic -16

Exät:
S212 E220 CDI -12
S204 C250 CDI -10
S203 C220 CDI -06
qwerty
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 72
Liittynyt: Pe 03.12.2004 13:46

Re: W212 Airmatic + sää + kallistus

Viesti Kirjoittaja qwerty »

Jaahas. Tänään auto parkissa yli 16h...

Ja perä ei ole vajonut yhtään mihinkään :shock: Tai no voi muutaman millin, mutta tasaisesti se seisoo molemmilta puolin ja ei ole mitenkään selkeästi "low rider" tai vasen puoli olisi selkeästi vajonneempi kuin mittauspäivänä. Lämpötilat ulkona ennallaan.

Eilen perä näytti selkeästi vähemmän vajonneelta kuin tuossa mittauspäivänä.

Mitä ihmettä tämä oikein on? Luulisi pussit olevan kunnossa?

Letkuvioista olen lukenut mutta aiheuttaako se tämmöistä ongelmaa? Eikö sen pitäisi siten jatkuvasti pudottaa perää tonttiin?
Nykyinen: S205 C220d 4Matic -16

Exät:
S212 E220 CDI -12
S204 C250 CDI -10
S203 C220 CDI -06
qwerty
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 72
Liittynyt: Pe 03.12.2004 13:46

Re: W212 Airmatic + sää + kallistus

Viesti Kirjoittaja qwerty »

*poistettu*
Viimeksi muokannut qwerty, Ke 28.11.2018 15:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nykyinen: S205 C220d 4Matic -16

Exät:
S212 E220 CDI -12
S204 C250 CDI -10
S203 C220 CDI -06
qwerty
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 72
Liittynyt: Pe 03.12.2004 13:46

Re: W212 Airmatic + sää + kallistus

Viesti Kirjoittaja qwerty »

*Autoa ei käynnistetty, 16h tauko*

Korin korkeustaso vasen taka -3.00mm
Rakenneosan B22/7 (korkeustason tunnistin vasen taka)/signaalijännite 2588mV
Korin korkeustaso oikea taka -6.00mm
Rakenneosan B22/10 (korkeustason tunnistin oikea taka)/signaalijännite 2314mV

Akkujännite 12,0v
Korkeustason kalibrointi SUORITETTU ja
Lukittu aus
Tavoitekorkeus -10.00mm

Virtapiirin 15 tila Sytytysvirta KYTKETTY
Näytetty ajonopeus 0.00km/h
Pyörän pyörintänopeus vasen etu 0.00U/min
Pyörän pyörintänopeus oikea etu 0.00U/min
Ohjauskulman tunnistimen tila i.O.
Ohjauskulma -9.00 astetta

*Auto käynnistetty*, kompressori ei käy
Korin korkeus vasen taka -3.00mm
Rakenneosan B22/7 (korkeustason tunnistin vasen taka)/signaalijännite 2588mV
Korin korkeustaso oikea taka -6.00mm
Rakenneosan B22/10 (korkeustason tunnistin oikea taka)/signaalijännite 2314mv

Akkujännite 14.80v
Korkeudentason kalibrointi SUORITETTU ja
Lukittu aus
Tavoitekorkeus -10.00mm

Virtapiirin 15 tila Sytytysvirta KYTKETTY
Näytetty ajonopeus 0.00km/h
Pyörän pyörintänopeus vasen etu 0.00U/min
Pyörän pyörintänopeus oikea etu 0.00U/min
Ohjauskulman tunnistimen tila i.O.
Ohjauskulma -8.50 astetta

:wtf:
Nykyinen: S205 C220d 4Matic -16

Exät:
S212 E220 CDI -12
S204 C250 CDI -10
S203 C220 CDI -06
simosami
Mersumies
Mersumies
Viestit: 914
Liittynyt: Ma 24.02.2014 11:26

Re: W212 Airmatic + sää + kallistus

Viesti Kirjoittaja simosami »

Nyt kunnossa. Vesi oli siis syyllinen? :o
No, noin se menee, ei se tee hyvää väärässä paikassa. :wink:

Kerro ihmeessä, jos vikaa vielä ilmenee. :!:
qwerty
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 72
Liittynyt: Pe 03.12.2004 13:46

Re: W212 Airmatic + sää + kallistus

Viesti Kirjoittaja qwerty »

Eipä ollut tänäkään päivänä perä tontissa vaan ihan omassa tasossaan.

No positiivista on ainakin se että pussit ja kompura pitäisi olla kunnossa vaikka vika palautuisi. Olisikohan siellä venttiiliblokille noussut vesihelmi joka jumiuttanut pakkasella venttiilin auki? Ryynien vaihto + suodattimen vaihto olisi sitten pikku hiljaa kuivannut järjestelmän? En keksi muuta selitystä.

Seurantalinjalla mennään.

Tarinan opetus: Vaikka auto oli kallellaan vasemmalle puolelle, niin ei suoraan kyllä tarkoittanut että vasemmanpuolen pussissa vuoto. Eli älkääpä tilailko heti uutta ilmapussia hätäisenä diagnoosina vaan vika voi olla muuallakin.
Nykyinen: S205 C220d 4Matic -16

Exät:
S212 E220 CDI -12
S204 C250 CDI -10
S203 C220 CDI -06
Huttiainen
Mersumies
Mersumies
Viestit: 631
Liittynyt: La 21.02.2015 14:16

Re: W212 Airmatic + sää + kallistus

Viesti Kirjoittaja Huttiainen »

Kaikista ihmeparantumisista huolimatta siellä pussissa voi olla vuoto. Selvinnee ajankanssa.
2007 R 320cdi
qwerty
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 72
Liittynyt: Pe 03.12.2004 13:46

Re: W212 Airmatic + sää + kallistus

Viesti Kirjoittaja qwerty »

Jaahas. Hyvinhän tuo meni 4 päivää ilman perän vajoamista. Aamusta vasenpuoli tontissa.
Kelit plussan puolella.

Mikähän tuossa on? Pitänee varata aikaa letkun vaihtoon
Nykyinen: S205 C220d 4Matic -16

Exät:
S212 E220 CDI -12
S204 C250 CDI -10
S203 C220 CDI -06
simosami
Mersumies
Mersumies
Viestit: 914
Liittynyt: Ma 24.02.2014 11:26

Re: W212 Airmatic + sää + kallistus

Viesti Kirjoittaja simosami »

Ei taida olla kuitenkaan reikää. Jos on pysynyt ylhäällä 3-4 päivää. Reikä ei mene itsestään tukkoon. Paineet on kuitenkin about 8 bar tai ylikin.
Voi siellä olla vielä vettä. Ei se vesi tule pois, jos on jäänyt vaikka pusien sisään, vaikka edes vähän.
Luulisi, että ajan kanssa silica kuivaa, kun pumppaa uutta kuivaa ilmaa tilalle.
Samalla tavalla oman auton perä oireili alussa, huollon jälkeen. Nyt on pysynyt ylhäällä yli 2v.

Letkujen vaihto on halpa juttu. Samalla tyhjenee pussit kunnolla. Ja saavat uutta kuivaa ilmaa tilalle.
qwerty
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 72
Liittynyt: Pe 03.12.2004 13:46

Re: W212 Airmatic + sää + kallistus

Viesti Kirjoittaja qwerty »

Nyt tuon eilisen aamun jälkeen pysynyt perä normaalissa asennossa taas kerran. 12h työpaikan parkkipaikalla, 12h kotipihan parkkipaikalla ja nyt 10h työpaikan parkkipaikalla eikä ole vajonut taas yhtään. Aiemmin tuo vajoaminen alkoi heti ja pikku hiljaa vajotti 10h aikana 40mm.
Se unohtui eilisessä viestissä mainita että auton sammutuksen jälkeen kun pistin ovet lukkoon, paineventtiili päästi ilmoja pois. Mitään ylimääräistä kuormaa ei ollut. Tätä auto on harvemmin tehnyt tyhjällä kuormalla.

Olisikohan tasonsäätö anturilla nyt väärää dataa? Pitänee laittaa irroitusöljyä tasoantureihin.
Nykyinen: S205 C220d 4Matic -16

Exät:
S212 E220 CDI -12
S204 C250 CDI -10
S203 C220 CDI -06
qwerty
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 72
Liittynyt: Pe 03.12.2004 13:46

Re: W212 Airmatic + sää + kallistus

Viesti Kirjoittaja qwerty »

Putket vaihdettu.

Korjaamo kytki oman venttiilin väliin ja täytti omalla kompuralla pussit, sulkuventtiilillä linjat kiinni ja yöksi ulos.
Yön aikana n.alle pari senttiä oli tullut alas tasaisesti perä. Korjaamon mukaan toleranssissa ja lämpötila ero syynä lämpimästä hallista kylmään ulos selittää. Ainakin diagnoosi oli että pussit ehjät.

Seurataan. Hyvältä ainakin tähän mennessä vaikuttaa.
Nykyinen: S205 C220d 4Matic -16

Exät:
S212 E220 CDI -12
S204 C250 CDI -10
S203 C220 CDI -06
qwerty
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 72
Liittynyt: Pe 03.12.2004 13:46

Re: W212 Airmatic + sää + kallistus

Viesti Kirjoittaja qwerty »

Erikoista elämää taas.

Ajon jälkeen perä vajoilee nyt tasaisesti alas. Eli nyt vasen kulma ei kallellaan. Lämpötilat ulkona nollan pinnassa ja -3c välillä. Jonkun parannuksen tuo putkien vaihto teki kun pelkkä vasen ei enää vajoa. Mutta silti, en tiedä toki nyt asian suhteen on vainoharhainen. Korjaamon mielestä pussit kunnossa.

Ajatuksia tuli että paljonkohan ilmapussien sisällä olevan lämpötilan ja ulkolämpötilan vaihtelu vaikuttaa asiaan.

Edelleen ei vikakoodeja.

Tein autolle mittauksen lämpimässä hallissa MB:n ohjeiden mukaisesti jossa lämpötila ei vaihtele ja pyörän keskimerkistä, eli 2h seisontaa ja 10h jälkeen mittaus, eli 12h. Eipä vajonnut kuin 2mm molemmin puolin 12h aikana ja 10h ei juuri mitään kun mittanauhassa on virheen mahdollisuus.

Toinen testi oli jättää auto 12h ulos. Perä oli vajonnut 2-3cm silmämääräisesti tasaisesti. Käynnistin sen jälkeen auton, samalla annoin kompuran nostaa perän oikeaan korkeuteen ja sammutin auton heti. Eli toimenpide kesti minuutin.
Eipä seuraavan 12h aikana vajoamista tapahtunut.

Mikä tuolla lämpötila vaihtelulla on vaikutus vajoamiseen? Olen aiemmin autolle mennyt etukautta joten auton perän vajoaminen ei ole paistanut silmiin.

Aika paljon tuossa on nyt jo poissuljettu asioita, eli jos lämpötila vaihtelu ei ole syypää vajoamiseen niin onko seuraava sitten venttiiliblokki? Vaikuttaako akun kunto millään tapaa ilmajousijärjestelmään?
Nykyinen: S205 C220d 4Matic -16

Exät:
S212 E220 CDI -12
S204 C250 CDI -10
S203 C220 CDI -06
simosami
Mersumies
Mersumies
Viestit: 914
Liittynyt: Ma 24.02.2014 11:26

Re: W212 Airmatic + sää + kallistus

Viesti Kirjoittaja simosami »

Olisikos vielä vettä pussien pohjalla. Ryynit voisi vielä kuivata uudestaan.
Vastaa Viestiin