W211 onnettomat valot
- jupasierra
- Mersumies
W211 onnettomat valot
Onko kukaan onnistuneesti lisännyt alkuperäisiin umpioihin valotehoa lisää, esim ledipolttimoilla tms. Jälkiasennus xenonit ei tule kysymykseen, umpiot on hyvässä kunnossa mutta valot surkeat...
Ei päivää ilman ongelmia :)
Re: W211 onnettomat valot
Sama ongelma mutta cls. Olen laittanut led mutta ei auta, uskoisin että projektorin heijastinpinta on kulunut tai hapettunut.. käytännössä uudet valot tai valojen purku ja kromimaalia päälle.
Xenoni on oikeastaan ainut joka voi vähän auttaa. Itse ajattelin 100W xenonia niin valoa piisais tarpeeks,, tosin tämäkään auta jos heijastinpinta on matta.
Huomioi että suurin osa ledeistä on liian pitkiä jollon valo ei osu oikeaan kohtaan umpion sisällä.
Xenoni on oikeastaan ainut joka voi vähän auttaa. Itse ajattelin 100W xenonia niin valoa piisais tarpeeks,, tosin tämäkään auta jos heijastinpinta on matta.
Huomioi että suurin osa ledeistä on liian pitkiä jollon valo ei osu oikeaan kohtaan umpion sisällä.
-
- Sisäänajossa
Itse kans huomasin enitsen s211 kanssa samanongelma vaikka bi xenonit oli siinä ja nykyisessäkin on. Noh nykyisen hain ruottinmaalta ja siihen on joku menny jo vaihtamaan pitkiin erilliset 55w xenonit niin niillä näkee ihan kohtuullisesti, mutta näkyvyys räjähti kokonaan kun ostin tuollaisen Hellan n. 40cm pitkän pistevalo paneelin. Auton omat xenonit näyttää riittävästi reunoille jne ja tuo paneeli näyttää sit todella tarkoin pelkästään suoraan etiä päin jolloin näkyvyys alkaa olevaan ihailtavaa! Voin laitella tietoa paneelin sijoituksesta ja kuvista miten vaikutti. Tähän lisättynä sen verran että ennen oli hajavalo paneeli jolloin näkyvyys ei juuri parantunu ku kukapa sitä 100kmh vauhissa katselee reunoja ku eteenki haluttais nähä.
W211, 04, 320cdi
- jupasierra
- Mersumies
Kuvat kyllä kiinostaa koska vaikka miten mielessäni mallailin en saanut keulasta hyvän näköistä lisävaloilla.Aleksikaakku kirjoitti:Itse kans huomasin enitsen s211 kanssa samanongelma vaikka bi xenonit oli siinä ja nykyisessäkin on. Noh nykyisen hain ruottinmaalta ja siihen on joku menny jo vaihtamaan pitkiin erilliset 55w xenonit niin niillä näkee ihan kohtuullisesti, mutta näkyvyys räjähti kokonaan kun ostin tuollaisen Hellan n. 40cm pitkän pistevalo paneelin. Auton omat xenonit näyttää riittävästi reunoille jne ja tuo paneeli näyttää sit todella tarkoin pelkästään suoraan etiä päin jolloin näkyvyys alkaa olevaan ihailtavaa! Voin laitella tietoa paneelin sijoituksesta ja kuvista miten vaikutti. Tähän lisättynä sen verran että ennen oli hajavalo paneeli jolloin näkyvyys ei juuri parantunu ku kukapa sitä 100kmh vauhissa katselee reunoja ku eteenki haluttais nähä.
No kuvia ei ole näkynyt, onko kellään kokemuksia ledipolttimoista heijastinpinnat on hyvät umpioissa.
Ei päivää ilman ongelmia :)