Omassa kotterossa toi sytytys pätkii ja oireet ovat seuraavankaltaiset:
-tyhjäkäynti seilaa 400- 800 rpm välillä
-auto sammuu vartin ajon jälkeen jolloin ei edes lupaa
-ja seistyään vartin ja sulakkeita pyöriteltyä ja virranjakajan kantta putsattua
auto lähtee normaalisti käyntiin
-kylmänä auto käy suht hyvin, pientä pykimistä on kyllä havaittavissa
Korjattu on:
-tulpat
-virranjakajankansi
-masinolia tankkiin
-pyörijä
Vielä ajattelin vaihtaa johdot, mutta on sen hintaset ettei ihan viittisi lähtee arvaamaan..
Olen miettinyt sitä rele vaihtoehtoa mutta ajattelin josko viisaammat osaisivat neuvoa


olen kattonu hausta

ja olen seurannu projekti-topicin 380SE:n korjausta



Jotta jotain osviittaa saisi, niin olis helpotus..
T:yko