Mitä eroa 2.6e tehoissa?

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
pena78
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 283
Liittynyt: To 09.12.2004 14:01
Paikkakunta: PYHÄSALMI

Mitä eroa 2.6e tehoissa?

Viesti Kirjoittaja pena78 »

Kun näyttäs oleva 2 eri tehosta 160hv. ja 166hv. eli mitä eroa??Mulla ainaki merkattu otteeseen 118kw/160hv. mut mulla on -87(saksantuontia) ja katti paikallaan eikä oo merkintöjä otteessa.. :twisted: Ja sitte vielä onko nuita katteja 3kpl. ku näyttäs että tuossa pakosarjassa ku muuttuu 6-2 nii siinä ois jo yhet ja sitte vielä lamdan jälkeen 1!? Vai oonko väärässä jos näin nii saako mistään korvaus pätkiä vai lyödäänkö kanki läpi kaikista?? :lol:
MB&Audi
Avatar
Timo L.
Moderator Admin
Moderator Admin
Viestit: 14211
Liittynyt: Ti 11.03.2003 19:16
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja Timo L. »

166 hv on ilman katalysaattoria, 160 hv katin kanssa.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Avatar
romu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 783
Liittynyt: La 25.12.2004 13:16
Paikkakunta: Oulainen

Viesti Kirjoittaja romu »

Ne kaks siinä pakosarjan juuressa on jonkinlaisia "esikatteja".
250TD -86, 260E LANG -90
pena78
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 283
Liittynyt: To 09.12.2004 14:01
Paikkakunta: PYHÄSALMI

Viesti Kirjoittaja pena78 »

Onko kellään tietoo teho käyrästä eli kiekkojen mukaan teho/vääntö! :lol: Linkki..?
MB&Audi
Melitos
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 713
Liittynyt: Ke 18.08.2004 14:30
Paikkakunta: Se rennompi voorumi...

Viesti Kirjoittaja Melitos »

http://www.mercefreaken.com/ -> modellene -> 201 -> ...

Teho 5800 vääntö 4600, ei vaikutusta kierroksiin oli sitten katti tukkimassa putkea tahika ei.
So long, and thanks for all the fish
pena78
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 283
Liittynyt: To 09.12.2004 14:01
Paikkakunta: PYHÄSALMI

Viesti Kirjoittaja pena78 »

Mistäköhän sais ne katittomat pätkät ku ei saa ainakaa KL:tä tai ei ainakaa näy nettisivuilla ei tienny myyjä ku soitin!?? :cry: LINKKI?? :D
MB&Audi
pena78
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 283
Liittynyt: To 09.12.2004 14:01
Paikkakunta: PYHÄSALMI

Viesti Kirjoittaja pena78 »

Eikö kellään oo tiedossa edes käytettyjä pätkiä??Ja muuten ajattelin samalla rakentaa 2.5" putkiston läpivirtaavilla vaimentimilla.. :lol: Vai pitäskö saman tien laittaa 3"? :wink: Onkohan merkitystä tehoihin,kokemuksia?? :D Ja muitakin koti tekoisia viritys ohjeita otetaan vastaan!?Esim. ruiskun säätämistä..
MB&Audi
Avatar
kilander
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1058
Liittynyt: Ma 21.02.2005 13:18
Paikkakunta: itäsuomi

Viesti Kirjoittaja kilander »

Teetin laipat aikuiskoulutuskeskuksessa 5euroo/kpl,hitsasin pätkät väliin ruostumattomasta,tunti-pari siinä meni,ja nyt on katit hyllyllä huilaamassa..
CLS 320 cdi-07
ex-CLS 350 cdi-11
ex-GLK 250 cdi-12
ex-CLK 220 cdi-06 Avantgarde
ex-E270 cdi-00 Avantgarde
ex-CLK 200 Kompressor-00 Avantgarde
ex-CLK 320 cdi-06 Avantgarde
ex-190 2.5d-92 Avantgarde
ex-E 270 cdi-00
ex-300 diesel 4matic
Avatar
HannuW126
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 77
Liittynyt: Pe 03.12.2004 14:35
Paikkakunta: Villähde

Viesti Kirjoittaja HannuW126 »

Ja nuo esikatithan ovat vain edessä muutenkin. Esimerkikisi apusimpukan korjaus käy hieman työlääksi, kun pultti ei mahdu pois reiästään... :lol: Ei muuta kun pakosarja irti ja sitä rataa, jos ne pirun esikatit siel on...
W126.022 1985
Passat 1.8T Variant 1998 0.5bar
900 T16 1990 1.15bar
BMW E34 525i Vanos
pena78
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 283
Liittynyt: To 09.12.2004 14:01
Paikkakunta: PYHÄSALMI

Viesti Kirjoittaja pena78 »

Kyllähän nuo "esikatit"tuolla on ja kyl ne sieltä lähöt saa..! :wink: Mitenköhän tuo lambda rupee reakoimaan ku nuo katit lähtee,kokemuksia? :roll:
MB&Audi
Avatar
romu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 783
Liittynyt: La 25.12.2004 13:16
Paikkakunta: Oulainen

Viesti Kirjoittaja romu »

Älä riko sitä putkistoa, hommaa mieluummin katiton tilalle.Itselleni kun yritin löytää ehjää alkupäätä, ei foorumilta löytynyt kuin katkottuja putkia..Niinpä piti ostaa fustilta tampereelta ehjä, kun ei kokonaisia löytynyt. :x
250TD -86, 260E LANG -90
Avatar
IsoE
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1338
Liittynyt: Pe 07.11.2003 21:36
Paikkakunta: Täs pellon reunalla
Viesti:

Kysyttyä, ei mutua...

Viesti Kirjoittaja IsoE »

Älä nyt ainakaan 3" laita :roll: ! 2.5":n on jo todella iso joten ääniä ainakin riittä, mutta tehoa ei välttämättä yhtään sen enempää. Vakiohan taitaa olla 2" ja muutenkin tuo 2" hyvin virtaavilla vaimentimilla riittää vapari 2.6l hyvin ainakin 200hv asti. Tietysti jos tavoitteena on vain äänet niin sitten maksimit vaan kehiin :lol: .
Ex:
204.208
124.083
124.036
201.028
202.089
pena78
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 283
Liittynyt: To 09.12.2004 14:01
Paikkakunta: PYHÄSALMI

Viesti Kirjoittaja pena78 »

romu kirjoitti:Älä riko sitä putkistoa, hommaa mieluummin katiton tilalle.Itselleni kun yritin löytää ehjää alkupäätä, ei foorumilta löytynyt kuin katkottuja putkia..Niinpä piti ostaa fustilta tampereelta ehjä, kun ei kokonaisia löytynyt. :x

No vaihdan ilo mielin jonku kans jos vaa haluaa!! :lol: Kiire ku ilmat lämpiää ja pitää saada tehot kohalleen!? 8)
MB&Audi
pena78
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 283
Liittynyt: To 09.12.2004 14:01
Paikkakunta: PYHÄSALMI

Re: Kysyttyä, ei mutua...

Viesti Kirjoittaja pena78 »

Aki H. kirjoitti:Älä nyt ainakaan 3" laita :roll: ! 2.5":n on jo todella iso joten ääniä ainakin riittä, mutta tehoa ei välttämättä yhtään sen enempää. Vakiohan taitaa olla 2" ja muutenkin tuo 2" hyvin virtaavilla vaimentimilla riittää vapari 2.6l hyvin ainakin 200hv asti. Tietysti jos tavoitteena on vain äänet niin sitten maksimit vaan kehiin :lol: .

Juu ei se ääni vaa tehot! :wink: Onko tietoo kellä ois tuommoseen pulttaa kii putkistoo valmiina ja tietty edullisesti?? :lol:
MB&Audi
Vastaa Viestiin