Eli ois tulossa tuommonen clk, leluksi tarkotus rakentaa.
Loota äärimmäisen pehmeä 717.460, miten laajasti joudun vaihtamaan/muokkaamaan jos mielin asentaa cdi:n 6-vaihteisen laatikon?
Perän kansi ainakin W124 varaosanumerolla, käykö siis koko perä w124:sta?
Miten helpoin ohittaa ASR ESP ym turhuudet, väliaikaisesti. Tarvii saada takas peliin leimalle..
Moottorina 230 kompressor.
W208 CLK Perän ja vaihteiston vaihto ja ASR ohitus
- pikkukankkunen
- Vakiokalustoa
- Viestit: 122
- Liittynyt: Su 22.12.2013 22:49
- Paikkakunta: Pohjois-Savo
W208 CLK Perän ja vaihteiston vaihto ja ASR ohitus
w124 -88 300E
w201 -92 1.8
w202 -95 1.8
w123 -86 300D "1 paikka helmaan ja leimalle"
w210 -96 300D
+Loput raadot ja unohdetut aihiot
___________________________
-Jos harrastus ei vie kaikkia rahoja, on harrastus väärä-
___________________________
w201 -92 1.8
w202 -95 1.8
w123 -86 300D "1 paikka helmaan ja leimalle"
w210 -96 300D
+Loput raadot ja unohdetut aihiot
___________________________
-Jos harrastus ei vie kaikkia rahoja, on harrastus väärä-
___________________________
Re: W208 CLK Perän ja vaihteiston vaihto ja ASR ohitus
Eikö se w208 ole w202 pohjalle rakennettu, joten laatikon vaihto manuaaliin pitäisi olla fyysisesti ihan bolt-on (viisaammat korjatkoon). Taka-apurunko taitaa olla sama w201-w124-w210-w208 (viisaammat korjatkoon), joten perä käy ed. mainituista, fyysisesti. Lukkoperä jos on mitä haet, niin rahalla lukkoyksikkö jostain tai askartele bemarin lukkoperä takakelkkaan. ASR, ABS, ym. pitäisi saada mittariston kautta pois (roll test).