E220 -96 Väyrysen ilmastointihuolto itse
E220 -96 Väyrysen ilmastointihuolto itse
Väyrysen ilmastointi ei puhalla kylmää ilmaa. Voiko tähän itse alkaa näpräämään nesteet? Auto on ollu mulla vasta reilun viikon niin en oikein vielä mallia tunne. 

Re: E220 -96 Väyrysen ilmastointihuolto itse
milläs ajattelit näprätä ite ilmastointi aineet sisälle ja testa määrän/ tarkistaa toiminnan. toki jos itse omistat ilmastointi huoltolaitteen/luvat kylmäaineen kanssa toimimaan ja star testerin niin tokihan tuo onnistuu itsekkin selvittää syy sekä korjata se. jos näin ei ole niin suosittelen korjaamoa.
Sinne kun menee 1kg kylmä ainetta. Vanha ensin pois jota ei lain mukaan saa päästää ilmaan ja öljyt sinne pitää lisätä. Sekä tyhjiöidä järjestelmä ennen uuden nesteen laittoa. Ainoa oikea tapa on hyvä vaaka pullon alla kun täyttää, ettei ylitäytä. Siinä se lykäisesti.
Kannattaa viedä korjaamolle täytettäväksi
Kannattaa viedä korjaamolle täytettäväksi
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin 
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan

Niitä korjaamoita on kaikenlaisia.arska10 kirjoitti:Kannattaa viedä korjaamolle täytettäväksi
Huoltoasemoiden pihoissa näkee näitä ilmastointi ukkoja automaattilaitteiden kanssa, kuten myös itäeuroopan mustalaisia.
-
- Vakiokalustoa
Tyhjä
Viimeksi muokannut Ruuvimeisseli, Ma 28.05.2018 20:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jep. Hienoa.Ruuvimeisseli kirjoitti:muutamaa nappulaa kun osaa painaa.
Napinpainamisella kylmämiehiä.
Kylmäaineen hinta nousi sen verran ettei 50€ huoltoja enää kohta ole, paitsi jos huollossa ei mene ainetta juuri lainkaan ja hinnoittelu ottaa huomioon menekin niin ehkä...
wiimax.fi
Eihän tuo r134a noussut läheskään niin paljon kuin r410a nykyisin tuo 410 maksaa 70€. Onneksi noille tulee korvaavat aineet ensi vuonna jotka ovat halvempia
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin 

OK, paljonko r410a hinta nousi ? Sillä ei ole merkitystä autojen ilmastointilaitteiden huoltoihin, mutta r134a hinnalla on ja se nousi niin ettei ole enää mahdollista tehdä ilmastoinnin huoltoa 50€ ellei laskuta erikseen kylmäaineesta, jos sitä huollossa jonkin verran menee.
http://www.finnkone.fi/tuote/kylmaaine-r134-12-kg/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://varaosa.fi/LargeProductCard.php?productid=R134a" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.finnkone.fi/tuote/kylmaaine-r134-12-kg/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://varaosa.fi/LargeProductCard.php?productid=R134a" onclick="window.open(this.href);return false;
wiimax.fi
R410a maksoi puolivuotta sitten 35€ kilo

-
- Vakiokalustoa
Tyhjä
Viimeksi muokannut Ruuvimeisseli, Ma 28.05.2018 20:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kylmäaineen vaihto on tapa, miten kylmäkierto laitetaan kuntoon ?
Kaulan katkojia on nykyään joka virastossa, mutta eivät ole kylmämiehiä.
Eikös siinä automaattilaitteessakin ole painemittarit, vai pelkästän nappia mistä painaa ?
Kaulan katkojia on nykyään joka virastossa, mutta eivät ole kylmämiehiä.
Eikös siinä automaattilaitteessakin ole painemittarit, vai pelkästän nappia mistä painaa ?