Yritin tällaiseen kysymykseen aiemmista postauksista vinkkiä löytää, huonolla menestyksellä.
ML:n oikea takapää on pari-kolme senttiä alempana kuin vasen puoli, mutta VAIN COMF-asennossa. Sport-asennossa kaikki samalla tasolla. Mistäs tuo voisi johtua ? Onko ML:ssä takapäässä molemmilla puolilla tason tunnistimet vai onko tuo rakenne samankaltainen kuin S211:ssä ?
W164 Airmatic - oikea puoli alempana
W164 Airmatic - oikea puoli alempana
ex VW typ. 181 Kubelwagen -74
ex W126 MB 420SEL -91
ex S211 MB E220T Cdi A Avantgarde -07
ex VW kupla "leikkipossu" Porche look - 74 (tallin pahnoilla jo 8 vuotta)
ex W164 MB ML320 Cdi 4Matic - 07
ex S204 MB C220T Cdi A -08
W164 MB ML320 Cdi 4Matic - 07
Mini Cooper S A -06
ex W126 MB 420SEL -91
ex S211 MB E220T Cdi A Avantgarde -07
ex VW kupla "leikkipossu" Porche look - 74 (tallin pahnoilla jo 8 vuotta)
ex W164 MB ML320 Cdi 4Matic - 07
ex S204 MB C220T Cdi A -08
W164 MB ML320 Cdi 4Matic - 07
Mini Cooper S A -06
Re: W164 Airmatic - oikea puoli alempana
Joka pyörälle oma anturi. Ongelma muovinen anturin varsi, jonka päissä tiukat pallonivelet, jotka ruostuvat jumiin, jonka jälkeen anturin varsi joustaa ja antaa erilaista arvoa, kuin herkkä varsi.VilleJD kirjoitti:Yritin tällaiseen kysymykseen aiemmista postauksista vinkkiä löytää, huonolla menestyksellä.
ML:n oikea takapää on pari-kolme senttiä alempana kuin vasen puoli, mutta VAIN COMF-asennossa. Sport-asennossa kaikki samalla tasolla. Mistäs tuo voisi johtua ? Onko ML:ssä takapäässä molemmilla puolilla tason tunnistimet vai onko tuo rakenne samankaltainen kuin S211:ssä ?
Re: W164 Airmatic - oikea puoli alempana
Itsellä ärrässä sama juttu aikanaan.
Vähän rasvausta antureiden päihin, starilla ajo alas ja ylös, mitta käteen ja kalibrointi samaan tasoon.
Oli myös jostain syystä hukannut balanssin, sen jälkeen pysynyt suorassa.
En tiedä oliko molemmat toimenpiteet tarpeen vai olisiko korjaantunut jommalla kummalla.
Itsellä oli vasen taka nurkka pari senttiä alempana, SPORTilla en muistaakseni edes tutkinut asiaa.
Vähän rasvausta antureiden päihin, starilla ajo alas ja ylös, mitta käteen ja kalibrointi samaan tasoon.
Oli myös jostain syystä hukannut balanssin, sen jälkeen pysynyt suorassa.
En tiedä oliko molemmat toimenpiteet tarpeen vai olisiko korjaantunut jommalla kummalla.
Itsellä oli vasen taka nurkka pari senttiä alempana, SPORTilla en muistaakseni edes tutkinut asiaa.
N293 EQC400
W211 E63 AMG
W251 R320cdi mätänee pihalla
Ex: W203 C32 AMG
W211 E63 AMG
W251 R320cdi mätänee pihalla
Ex: W203 C32 AMG
Re: W164 Airmatic - oikea puoli alempana
Vaihdoin omaan W164:een vasemmalle taakse tuon tasonsäätöanturin. Seurauksena perä alhaalla eikä nouse edes napista ylös. Keula kyllä liikkuu. Mikä mättää? Starilla päästään ensi viikolla tutkimaan.