W211 Facelift
W211 Facelift
Terve! Otsikonmukaista autoa huomenna katsomaan vuosimallia 2008 E200 CDI Automaatti. Kertokaas kyseisen mallin tietäjät/kokeneet mihin kannattaa erityisesti kiinnittää huomiota, kohdeautolla ajettu n. 270tkm. Eniten itseäni epäilyttää tuo automaattilaatikko mutta eikös näissä ole jo aikaa sitten ennen faceliftiäkin jo korjattu se vika, että jäähdytysnesteet pääsevät automaattilaatikkoon? Korjatkaa toki, jos olen väärässä. SBC-jarrujakaan näissä facelifteissä ei ymmärtääkseni enää ole? Vikoja, kokemuksia hyviä/huonoja kellään jakaa? Onko kyseinen malli ostamisen arvoinen vai kannattaisiko ennemmin kattella w204 tms? Kiitos jo etukäteen!
Re: W211 Facelift
Moi vaan.
Mersu on hyvä auto vaikka siinä olisi ne ihmeellisen paljon parjatut SBC-jarrut.
Olen ajanut sellaisella yksilöllä nyt yli 5 vuotta joten kokemusta on, toimii.
Mersu on hyvä auto vaikka siinä olisi ne ihmeellisen paljon parjatut SBC-jarrut.
Olen ajanut sellaisella yksilöllä nyt yli 5 vuotta joten kokemusta on, toimii.
Re: W211 Facelift
Juu itselläki nyt ollut 3 mersua ja hyviksi on todettu, kaikki tosin manuaalivaihteisia ja "vanhempaa" vuosimallia, sen takia pieni vierastus tuota automaattia kohtaan ja "teknisistä uudistuksista" ei kokemusta ole niin siksi nämä kyselyt.Pazuri kirjoitti:Moi vaan.
Mersu on hyvä auto vaikka siinä olisi ne ihmeellisen paljon parjatut SBC-jarrut.
Olen ajanut sellaisella yksilöllä nyt yli 5 vuotta joten kokemusta on, toimii.

Re: W211 Facelift
Mersunhan kuuluu oll automaatti...
kaksatasissa on 5-vaihteinen laatikko, joka joidenkin mielestä on parempi kuin 7G, joidenkin ei... mutta noihin kilometreihin olisi hyvä jos öljyt olisi vaihdettu laatikkoon ainakin pariin kertaan...
Jäähdytysnesteet voi aina päästä laatikkoon jos jäähdytys hoidetaan glykolilla, niinkiuin suurimmassa osassa mersun koneita se tehdään. Mutta viittaat valeon rakenneongelmaan mikä korjattiin melko nopeasti vuosituhannen vaihteessa, ja kaikki liikenteessä olevat yksilöt lienevät jo porsineet.
Juu ei enää SBC:tä faceliftissä.
W211 kuluttaa niveliä melko taajaan tahtiin mutta eivät ole kovin kalliita vaihtaa. Sähköistään on aika herkkä, piipittelee mutta ei yleensä matkatekoa pysäytä.
W204:ssa moottoriksi tulee OM651 mikä ei hurraahuutoja herättele.

Jäähdytysnesteet voi aina päästä laatikkoon jos jäähdytys hoidetaan glykolilla, niinkiuin suurimmassa osassa mersun koneita se tehdään. Mutta viittaat valeon rakenneongelmaan mikä korjattiin melko nopeasti vuosituhannen vaihteessa, ja kaikki liikenteessä olevat yksilöt lienevät jo porsineet.
Juu ei enää SBC:tä faceliftissä.
W211 kuluttaa niveliä melko taajaan tahtiin mutta eivät ole kovin kalliita vaihtaa. Sähköistään on aika herkkä, piipittelee mutta ei yleensä matkatekoa pysäytä.
W204:ssa moottoriksi tulee OM651 mikä ei hurraahuutoja herättele.
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Re: W211 Facelift
Saa 204:nkin 646:lla, ei tule 651:n ongelmia mukana.
X218 CLS 250 CDI Shooting Brake
C215 CL 500 (JDM)
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L (JDM), W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
C215 CL 500 (JDM)
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L (JDM), W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
Re: W211 Facelift
Kyllä 211 tuntuu jo autolta verrattuna 204,jos nämä on vaihtoehtona niin ehdottomasti 211.
Star
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 6
- Liittynyt: La 28.10.2017 08:02
Re: W211 Facelift
5v. automaattihan on ikiliikkuja, kun vaan öljyjä vaihtaa