tulipa laitettua tommonen W204 200 cdi farkku 186 000 ajettu,on kyllä kopevan tuntunen ajoltaan mutta,askarruttaa tuo delbhin ruiskutus järjestelmä joka on täällä kovasti keskustelua herättänyt,joko täytyy alkaa ripotteleen tuhkaa päälle? olihan nuita kaiken näköisiä ongelmia tuossa ed.w211 mallissakin mutta,MIES VOI LUOPUA MERSUSTA VAAN MERSU EI LÄHE MIEHESTÄ.
MIES VOI LUOPUA MERSUSTA VAAN MERSU EI LÄHE MIEHESTÄ
-180C ESPRIT -95. E220 CDI A -03 farkku.S204 200CDI-10
hemppaveikko kirjoitti:tulipa laitettua tommonen W204 200 cdi farkku 186 000 ajettu,on kyllä kopevan tuntunen ajoltaan mutta,askarruttaa tuo delbhin ruiskutus järjestelmä joka on täällä kovasti keskustelua herättänyt,joko täytyy alkaa ripotteleen tuhkaa päälle? olihan nuita kaiken näköisiä ongelmia tuossa ed.w211 mallissakin mutta,MIES VOI LUOPUA MERSUSTA VAAN MERSU EI LÄHE MIEHESTÄ.
Kato moottorinohjainyksikön päältä(ilmansuodattimen päällä) onko suuttimet jo vaihdettu. Jos boksissa lukee delphi solenoid, niin suuttimet on jo vaihdettu piezoista tavallisiin.
crd2.10 om651-solenoid tekstihän siinä oli boxin tarrassa,huojentava tieto niiltäosin,toki niitä riittää tässäkin mallissa niitä suutin töitä jossain vaiheessa,samoin kuin oli w211:ssä jotka osin ainakin johtui optimoinnista,pohjatiivisteet alkoi yksi kerrallaan vuotamaan.tänäpäivänä sitä ei taida enää tohtia optimointia tehä.
MIES VOI LUOPUA MERSUSTA VAAN MERSU EI LÄHE MIEHESTÄ
-180C ESPRIT -95. E220 CDI A -03 farkku.S204 200CDI-10