Narisee kuin ladon ovi

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Avatar
BrFC
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 224
Liittynyt: To 08.04.2004 09:49
Paikkakunta: Haukipudas

Narisee kuin ladon ovi

Viesti Kirjoittaja BrFC »

Meinaan vasemman puolen eturenkaan takaa kun rattia kääntää. Otin eilen renkaankin pois ja vaikutti olevan ehjät suojakumit, pallonivelet ym. En saanut narinan lähdettä aivan tarkasti selville, mutta sieltä jostain alapallon tienoilta se tulee. Ja nimenomaan kun rattia kääntää kumpaansuuntaan tahansa. Ääni ei kuulu kun painaa lokarista iskaria alaspäin. Vaiva tuli kuntoon (ainakin toistaiseksi) kun ruiskuttelin CRC:tä kaikkiin mahdollisiin paikkoihin mistä kyseinen narina nyt vain voisi tulla.
Joten kyssäriä: Onko muilla ollut vastaavaa narinaa? Onko odotettavissa jotain mitä en vielä halua kuvitellakkaan :?: :cry: :?:
MB E 550 4 Matic Avantgarde 2007
ex MB E 250 Avantgarde CGI 2009
ex MB C 250 Avantgarde CGI 2009
ex MB E 320 A Avantgarde 2004
ex MB E 220 CDI Elegance 2007
ex MB E 500 V8 Avantgarde 2002
ex MB E 240 V6 Classic 2001
ex MB C230 Kompressor Classic 1996
ex MB C180 Esprit 1994




-Pääsis jo kalaan-
Avatar
Mika.T
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 8789
Liittynyt: Pe 17.10.2003 19:47

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

alapallonivel. se alkaa narista kun se kuivaa.. ensiapua voi antaa painamalla lääkeruiskulla öljyä kumin läpi.
Avatar
BrFC
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 224
Liittynyt: To 08.04.2004 09:49
Paikkakunta: Haukipudas

Viesti Kirjoittaja BrFC »

alapallonivel. se alkaa narista kun se kuivaa
Joo tuo oli ensianalyysini mutta jotenkin jäi vaivaamaan että miksi se kuuluu vain rattia kääntäessä?! No ei tuo nyt paha homma oo tuota palloniveltä käydä vaihtamassa...ja sieltä suunnalta tuo ääni tulee...
MB E 550 4 Matic Avantgarde 2007
ex MB E 250 Avantgarde CGI 2009
ex MB C 250 Avantgarde CGI 2009
ex MB E 320 A Avantgarde 2004
ex MB E 220 CDI Elegance 2007
ex MB E 500 V8 Avantgarde 2002
ex MB E 240 V6 Classic 2001
ex MB C230 Kompressor Classic 1996
ex MB C180 Esprit 1994




-Pääsis jo kalaan-
Avatar
dieselflosse
Valvoja
Valvoja
Viestit: 1617
Liittynyt: Ti 18.03.2003 08:43
Paikkakunta: Nurmijärvi

Raidetanko

Viesti Kirjoittaja dieselflosse »

Terve!

Törmäsin 123:ssa samankaltaiseen ongelmaan. Tuolloin raidetangon pätkän vaihto auttoi.

Narinaa kuului myös ajoittani hiljaisessa vauhdissa kuoppiin ajaessa.
Terveisin
Tero
Avatar
Wikke
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1470
Liittynyt: Ma 16.02.2004 23:35

Viesti Kirjoittaja Wikke »

Alapallonivel se on melko varmasti. Mulla natina kuului aluksi myöskin vain rattia kääntäessä, mutta muutaman päivän päästä nitinä kuului pienimmässäkin kuopassa. Paska alapallo vaikuttaa erittäin paljon ajo-ominaisuuksiin. Omastanikin tuli kuin uusi auto vaihdon jälkeen. Ei tarvii ratista paljoa kiinni pitää, eikä tunnu huojahteluita kun täysi tukkirekka puhaltaa puolen metrin päästä ohi 8)
Avatar
BrFC
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 224
Liittynyt: To 08.04.2004 09:49
Paikkakunta: Haukipudas

Viesti Kirjoittaja BrFC »

Wikke kirjoitti:Alapallonivel se on melko varmasti. Mulla natina kuului aluksi myöskin vain rattia kääntäessä, mutta muutaman päivän päästä nitinä kuului pienimmässäkin kuopassa. Paska alapallo vaikuttaa erittäin paljon ajo-ominaisuuksiin. Omastanikin tuli kuin uusi auto vaihdon jälkeen. Ei tarvii ratista paljoa kiinni pitää, eikä tunnu huojahteluita kun täysi tukkirekka puhaltaa puolen metrin päästä ohi 8)
OOlrait. Kiitoksia näistä. Käytän autoa tohtorilla ja vaihdatan tuon alapallon pois....näytti olevan 23€ motonetissa joten varmaankin oulun tt:llä samanhintainen. Siihen tunti työtä niin taas on satanen pois kukkarosta...noh eihän se oo kun päivän palakka :D

Nyt kun tuli mieleen niin minkälaisilla kilometreillä näitä alapalloja on teillä poksahdellu? Ja nimenomaan W202:ssa? Itellä on "saksankilometrejä" 174000 ,,,
MB E 550 4 Matic Avantgarde 2007
ex MB E 250 Avantgarde CGI 2009
ex MB C 250 Avantgarde CGI 2009
ex MB E 320 A Avantgarde 2004
ex MB E 220 CDI Elegance 2007
ex MB E 500 V8 Avantgarde 2002
ex MB E 240 V6 Classic 2001
ex MB C230 Kompressor Classic 1996
ex MB C180 Esprit 1994




-Pääsis jo kalaan-
kardaani
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1630
Liittynyt: To 15.07.2004 12:35

Viesti Kirjoittaja kardaani »

W123 narinaa aiheuttaa myös apusimpukka. Auttaa jos avaa sen ja ruiskuttaa vaikka silikoniöljyä. W202 en osaa sanoa. Pallonivelen kestoa on vaikea arvioida riippuu automallin lisäksi ajotavasta ja millaisilla teillä ajellaan. Ei tuohon kukaan pysty oikeata vastausta sanomaan. . Eikä sitä sun alapalloa tarvitse vaihtaa jos siinä ei ole väljää,ajo-ominaisuudet hyvät ja narina loppui öljyämisellä. Itse olen ruiskuttanut lääkeruiskulla ATF-öljyä.
Avatar
BrFC
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 224
Liittynyt: To 08.04.2004 09:49
Paikkakunta: Haukipudas

Viesti Kirjoittaja BrFC »

Itse olen ruiskuttanut lääkeruiskulla ATF-öljyä.
Tuo lääkeruisku homma kuulostaa vähän epäilyttävältä....siinähän suojakumiin pistetään reikää jolloin siitä on öljyllä/rasvalla suora yhteys ulkomaailmaan....se nyt ainakin edistää sitä kuivamista....
MB E 550 4 Matic Avantgarde 2007
ex MB E 250 Avantgarde CGI 2009
ex MB C 250 Avantgarde CGI 2009
ex MB E 320 A Avantgarde 2004
ex MB E 220 CDI Elegance 2007
ex MB E 500 V8 Avantgarde 2002
ex MB E 240 V6 Classic 2001
ex MB C230 Kompressor Classic 1996
ex MB C180 Esprit 1994




-Pääsis jo kalaan-
Avatar
B. Wikström
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 420
Liittynyt: Ke 07.07.2004 11:20
Paikkakunta: Inkoo

Viesti Kirjoittaja B. Wikström »

Itselläni narisi ja vaihdoin alapallon. Nyt noin kuukautta myöhemmin narina alkoi uudestaan. Olisiko se sitten raidetanko vai oliko tuossa vielä muita mahdollisuuksia?
ripe
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 175
Liittynyt: To 18.03.2004 22:32
Paikkakunta: Pirkanmaa

Viesti Kirjoittaja ripe »

Miten on tän muijan laita, jos ja kun se narisee. Auttaako siihen muu kuin vaihto nuorenpaan :D
kyllä mersumies pitää olla, vaikkei olis mersuakaan.
Tomi S.
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1411
Liittynyt: Ma 13.09.2004 11:24
Paikkakunta: Riihimäki

Viesti Kirjoittaja Tomi S. »

rilpo kirjoitti:Miten on tän muijan laita, jos ja kun se narisee. Auttaako siihen muu kuin vaihto nuorenpaan :D
...tiedä vaikka toi lääkeruiskukikka toimis tänki kohdalla :roll:
Mut periaatehan on se, että jos jossain on jotain vikaa, niin vaihdetaan uuteen.
MB EQC 400 4matic Edition AMG
MB 320 CE Sportline (C124)
MB Vito 111cdi (W447)
Ducati Diavel Dark

ex: S205 C63 AMG 2016, W176 A180 cdi AMG Styling 2013, C238 E220d Business AMG 2018, SL500 1994, E63 AMG 2011, E350cdi 2010, E300TDT 1998, 190E 2.3-16 1985, E300TDT 1997, 300CE 1988, 190E 2.5-16 1989
Avatar
BrFC
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 224
Liittynyt: To 08.04.2004 09:49
Paikkakunta: Haukipudas

Viesti Kirjoittaja BrFC »

Noniin, nyt kun vika on suurinpiirtein paikallistettu tuonne alapalloniveleen, niin seuraavana sitten eripallonivelten laatu hommista. Paikallisella myyjällä oli kahta mallia, Italialainen ja Saksalainen. Ei se ainakaan kehunut tuota italialaista, mutta oli se puolet halvempi.
Joten onko voorumilaisilla kokemusta noista Mersun pallonivelistä? Onko Biltemasta ostetut Italialaiset niin paskoja ettei kannata edes harkita vai kenties ovat kestäneet yllättävänkin hyvin?!? Kokemuksia!?
MB E 550 4 Matic Avantgarde 2007
ex MB E 250 Avantgarde CGI 2009
ex MB C 250 Avantgarde CGI 2009
ex MB E 320 A Avantgarde 2004
ex MB E 220 CDI Elegance 2007
ex MB E 500 V8 Avantgarde 2002
ex MB E 240 V6 Classic 2001
ex MB C230 Kompressor Classic 1996
ex MB C180 Esprit 1994




-Pääsis jo kalaan-
mapa
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 10
Liittynyt: Ma 03.05.2004 19:16
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja mapa »

Aikanaan laitoin Golfiin Italialaisia vetoniveliä sillä seurauksella, että sain vaihtaa ne uusiin kolme kertaa siinä ajassa, kun isäni käytti Caddy:ssä hiukka laadukkaampia niveliä. En suosittele Italialaisia.
Avatar
Wikke
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1470
Liittynyt: Ma 16.02.2004 23:35

Viesti Kirjoittaja Wikke »

BrFC kirjoitti:Noniin, nyt kun vika on suurinpiirtein paikallistettu tuonne alapalloniveleen, niin seuraavana sitten eripallonivelten laatu hommista. Paikallisella myyjällä oli kahta mallia, Italialainen ja Saksalainen. Ei se ainakaan kehunut tuota italialaista, mutta oli se puolet halvempi.
Joten onko voorumilaisilla kokemusta noista Mersun pallonivelistä? Onko Biltemasta ostetut Italialaiset niin paskoja ettei kannata edes harkita vai kenties ovat kestäneet yllättävänkin hyvin?!? Kokemuksia!?
Juu ite ostin MB-osasta sen nivelen, tarvike oli puolet halvempi kuin alkuperäinen. Päädyin kuitenkin ostamaan sen alkuperäisen, jos kestäisi paremmin... Biltemasta ei kannata ostaa kyllä mitään osia, IMO.
Avatar
BrFC
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 224
Liittynyt: To 08.04.2004 09:49
Paikkakunta: Haukipudas

Viesti Kirjoittaja BrFC »

Juu ite ostin MB-osasta sen nivelen, tarvike oli puolet halvempi kuin alkuperäinen. Päädyin kuitenkin ostamaan sen alkuperäisen, jos kestäisi paremmin... Biltemasta ei kannata ostaa kyllä mitään osia, IMO.
Moro!

Paljonko MB-osat velotti nivelestä?
MB E 550 4 Matic Avantgarde 2007
ex MB E 250 Avantgarde CGI 2009
ex MB C 250 Avantgarde CGI 2009
ex MB E 320 A Avantgarde 2004
ex MB E 220 CDI Elegance 2007
ex MB E 500 V8 Avantgarde 2002
ex MB E 240 V6 Classic 2001
ex MB C230 Kompressor Classic 1996
ex MB C180 Esprit 1994




-Pääsis jo kalaan-
Avatar
Mika.T
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 8789
Liittynyt: Pe 17.10.2003 19:47

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

pistä alkuperäinen... ne C-mallin alapallot on muutenki niin heikkoja... tai ainakin nopeasti kuluvaa tavaraa.
Avatar
PK
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 137
Liittynyt: To 10.04.2003 13:15

Viesti Kirjoittaja PK »

B. Wikström kirjoitti:Itselläni narisi ja vaihdoin alapallon. Nyt noin kuukautta myöhemmin narina alkoi uudestaan.
Täysin samat kokemukset. Alkoi epäilyttämään onko se uusi jo valmiiksi kuiva? :?
Avatar
BrFC
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 224
Liittynyt: To 08.04.2004 09:49
Paikkakunta: Haukipudas

Viesti Kirjoittaja BrFC »

PK kirjoitti:
B. Wikström kirjoitti:Itselläni narisi ja vaihdoin alapallon. Nyt noin kuukautta myöhemmin narina alkoi uudestaan.
Täysin samat kokemukset. Alkoi epäilyttämään onko se uusi jo valmiiksi kuiva? :?
Käytittekö poijjaat noita Italo-osia? Nyt kun tässä päivän mittaan olen asiaa tiedustellut useasta eri lähteestä, niin päädyin siihen että tilaan alkuperäisen osan. Se ei kuitenkaan ole kuin 20€ kalliimpi kuin nuo Italot...ja Italoista ei tosiaankaan ole kuin huonoa kuullut :shock:
MB E 550 4 Matic Avantgarde 2007
ex MB E 250 Avantgarde CGI 2009
ex MB C 250 Avantgarde CGI 2009
ex MB E 320 A Avantgarde 2004
ex MB E 220 CDI Elegance 2007
ex MB E 500 V8 Avantgarde 2002
ex MB E 240 V6 Classic 2001
ex MB C230 Kompressor Classic 1996
ex MB C180 Esprit 1994




-Pääsis jo kalaan-
Avatar
Narski
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 111
Liittynyt: Ma 04.10.2004 16:47
Paikkakunta: Kannus

Viesti Kirjoittaja Narski »

PK kirjoitti:
B. Wikström kirjoitti:Itselläni narisi ja vaihdoin alapallon. Nyt noin kuukautta myöhemmin narina alkoi uudestaan.
Täysin samat kokemukset. Alkoi epäilyttämään onko se uusi jo valmiiksi kuiva? :?
Mulla myös sama homma. Vaihon jälkeen varmaan 8000km:n päästä alko uuestaan nariseen. :( Mulla se alapallo vaihettiin ylivieskan lintosella pyörien suuntauksen yhteydessä..tiiä sitte minkä maalaisen ne sinne laitto. Pallon hinta tais laskusa olla n. 20 e.
W124 230 E
Avatar
Wikke
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1470
Liittynyt: Ma 16.02.2004 23:35

Viesti Kirjoittaja Wikke »

BrFC kirjoitti:Paljonko MB-osat velotti nivelestä?
Se maksoi 32 euroa. :)
Avatar
BrFC
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 224
Liittynyt: To 08.04.2004 09:49
Paikkakunta: Haukipudas

Viesti Kirjoittaja BrFC »

Narski kirjoitti:
PK kirjoitti:
B. Wikström kirjoitti:Itselläni narisi ja vaihdoin alapallon. Nyt noin kuukautta myöhemmin narina alkoi uudestaan.
Täysin samat kokemukset. Alkoi epäilyttämään onko se uusi jo valmiiksi kuiva? :?
Mulla myös sama homma. Vaihon jälkeen varmaan 8000km:n päästä alko uuestaan nariseen. :( Mulla se alapallo vaihettiin ylivieskan lintosella pyörien suuntauksen yhteydessä..tiiä sitte minkä maalaisen ne sinne laitto. Pallon hinta tais laskusa olla n. 20 e.
Tämän päiväisen hintatiedustelupuhelinsoittoringin tuloksena lähes varmasti on tuo sulla pallo ollut kyseinen italo...notta minä hajen kaupasta kunnon pallon ja sitten nährään kannattaako sitä pikkasen sijoottaa.
MB E 550 4 Matic Avantgarde 2007
ex MB E 250 Avantgarde CGI 2009
ex MB C 250 Avantgarde CGI 2009
ex MB E 320 A Avantgarde 2004
ex MB E 220 CDI Elegance 2007
ex MB E 500 V8 Avantgarde 2002
ex MB E 240 V6 Classic 2001
ex MB C230 Kompressor Classic 1996
ex MB C180 Esprit 1994




-Pääsis jo kalaan-
Avatar
laineracing
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2687
Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
Paikkakunta: hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja laineracing »

kyllä sielt biltemast voi sentäs jarrupaloi ostaa...meinaan että näytti ihan kohtalaisesti pärjäävän jarrupala testissä...tai no ne ei voi kekkä käyttää jotain hipo paloi....
kirppu
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 79
Liittynyt: To 30.10.2003 16:05
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja kirppu »

Omassa 202:ssa mittarissa vajaa 180000 km ja vahintään kertalleen on pallonivelet eteen vaihdettu.
Avatar
dealer
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 17302
Liittynyt: Su 04.01.2004 14:30
Paikkakunta: Haapavesi

Viesti Kirjoittaja dealer »

"Mulla se alapallo vaihettiin ylivieskan lintosella pyörien suuntauksen yhteydessä..tiiä sitte minkä maalaisen ne sinne laitto. Pallon hinta tais laskusa olla n. 20 e."

HEP !
Ei ole italialainen, ei, jos meiltä on ostettu.
Saksalainen laatutuote...
wiimax.fi
Avatar
B. Wikström
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 420
Liittynyt: Ke 07.07.2004 11:20
Paikkakunta: Inkoo

Viesti Kirjoittaja B. Wikström »

Minun palloni on saksalainen, ostin motonetistä taisi maksaa sen 23 eur muistaakseni. Aivan alkuperäistä vastaava ja saman valmistajan tekemä. Voihan se toki olla maanantaikappallekkin... :x
Toisaalta en ole tarkemmin vielä ehtinyt syynätä, eli voihan se kai olla se raidetankokin.
kardaani
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1630
Liittynyt: To 15.07.2004 12:35

Viesti Kirjoittaja kardaani »

Apusimpukka voi narista myös siihen auttaa silikoniöljy, mutta en tiedä onko se 124:ssa samanlainen kuin w123:ssa? Muut kertokoot.
Avatar
BrFC
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 224
Liittynyt: To 08.04.2004 09:49
Paikkakunta: Haukipudas

Viesti Kirjoittaja BrFC »

No nythän se ihmeen lykkäs kun narina katosi erittäin tehokkaalla CRC hoidolla 8)
Todennäköisesti se alapallo sieltä kuitenkin on menossa pskaksi mutta odotellaan ja kuunnellaan miltä homma rupeaa näyttämään 8)
MB E 550 4 Matic Avantgarde 2007
ex MB E 250 Avantgarde CGI 2009
ex MB C 250 Avantgarde CGI 2009
ex MB E 320 A Avantgarde 2004
ex MB E 220 CDI Elegance 2007
ex MB E 500 V8 Avantgarde 2002
ex MB E 240 V6 Classic 2001
ex MB C230 Kompressor Classic 1996
ex MB C180 Esprit 1994




-Pääsis jo kalaan-
Avatar
Bf109
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 216
Liittynyt: To 18.03.2004 20:14

Viesti Kirjoittaja Bf109 »

Hidastuspomppuihin ajaessa narisee S202 mullakin. Etupalloissa ei ole vikaa, ne tarkastettiin sekä Veholla että katsastuksessa ihan just. Ovat itseasiassa vaihdettu autoon jo kertaalleen alle sadan tonnin :shock: (nyt 130tkm mittarissa). Veholla väittivät äänen lähteen olevan kallistuksenvakaajan suojakumit, rasvasivatkin ne. Ei apua.

Ajettavuudessa ei tunnu, auto on kuin uusi kun pistin vähän aika sitten narinahelat ja ohjausiskarin uusiksi. Mutta hidastetöyssyt nitkuu vaimeasti edelleen :(
C180T (S202) -99
Avatar
HVM
Hupimestari
Hupimestari
Viestit: 3410
Liittynyt: Ma 20.09.2004 23:05
Paikkakunta: Tajunkangas

Viesti Kirjoittaja HVM »

Bf109 kirjoitti:Hidastuspomppuihin ajaessa narisee S202 mullakin. Etupalloissa ei ole vikaa, ne tarkastettiin sekä Veholla että katsastuksessa ihan just. Ovat itseasiassa vaihdettu autoon jo kertaalleen alle sadan tonnin :shock: (nyt 130tkm mittarissa). Veholla väittivät äänen lähteen olevan kallistuksenvakaajan suojakumit, rasvasivatkin ne. Ei apua.

Ajettavuudessa ei tunnu, auto on kuin uusi kun pistin vähän aika sitten narinahelat ja ohjausiskarin uusiksi. Mutta hidastetöyssyt nitkuu vaimeasti edelleen :(
Minullakin ässä sanoo "narsk" kun ajan hidasteeseen, ääni on sellainen kumin narahdus aivan selvästi, epäilen kallistuksenvakaajan kumeja koska ne kiristetään näissä Guttenbergin aikuisissa vehkeissä niillä prikoilla kiinni vakaajaan/ ylätukivarteen, ja kiristettäessä kumit menevät ruttuun aivan kuin sitä varten että ne varmasti narahtelevat :shock: Saattaa se olla tietysti joku puslakin...Pallot on suljettu pois orgioista koska ne ovat uusia.
Avatar
BrFC
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 224
Liittynyt: To 08.04.2004 09:49
Paikkakunta: Haukipudas

Viesti Kirjoittaja BrFC »

nostetaanpas takaisin listoille.

Tuo CRC hoito auttoi (kuten pelkäsinkin) vain n. kuukauden. Nyt se taas narisee vasemmalle päin rattia väännettäessä, ja tämäkin vain silloin kun lähtee aamusella liikkeelle. Ajossa narinaa ei kuulu.
Sen verran olen asiaa tutkinut että tuskinpa alapallossa on vika. Olisko mahdollista että jokin ohjaustehostimessa olis menossa? Itte kun en tiedä yhtään kuinka tuo ohjaus systeemi tuossa toimii (muuta kuin tietenkin rattia kääntämällä 8) ). Tuolla oli edellä juttua ajosimpukasta. Mikä se on ja pystyykö sitä näkemään autoa nostamatta ja tarkistaa miltä näyttää? Itte oon aina niin pässi ettei tee mieli mennä korjaamolle ennen ku on varma siitä mikä on vialla. Sitte on heleppo sanoa että laita tuo vaihtoon. Varsinkaan kun ei ole sellaista "hovikorjaajaa" tiedossa johon vois luottaa.
Notta sellaasta näin torstai aamusella.
MB E 550 4 Matic Avantgarde 2007
ex MB E 250 Avantgarde CGI 2009
ex MB C 250 Avantgarde CGI 2009
ex MB E 320 A Avantgarde 2004
ex MB E 220 CDI Elegance 2007
ex MB E 500 V8 Avantgarde 2002
ex MB E 240 V6 Classic 2001
ex MB C230 Kompressor Classic 1996
ex MB C180 Esprit 1994




-Pääsis jo kalaan-
Vastaa Viestiin