ny alkaa järki loppua.. eli w210 farkku 290td:stä paukahti takaa tukivarsi ylhäältä etuviistoon lähtevä alumiininen ja KL-varaosilta löytyy hintaan +100€ ja kun kattelin eripaikoista niin tulee vastaan koko tankosarjaa mutta ei siinä tuota ole ja kävin kattoon yhden sedanin alle niin eihä siellä tuollasta ole ainakaan ulkonäöllisesti.. eli viisammat vois laitaa linkkiä niihin tarvike osiin jos sellasia etes on,siis tuota tankoa...
toinen ongelma on tasonsäätö.. edessä vahvistetut jouset ja paksut tallat,takana vakio jousi/paksut tallat.. perse alempana ja tason säätö ei korjaa vaan perse makaa,vuotoja ei oo näkyvissä,pallon liittimestä testattu että ölppä kiertää ja säiliön suodatinkin puskee takasin päin(ja on vaihdettukin),mistä tuosta tietää jaksaako tarpeeksi pukata painetta taakse? ja tasonsäätimen ventiilin säätökin on väännetty tappiin asti..
Viimeksi muokannut ksi, Ma 30.10.2017 11:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
kirraa..kirraa... OSU!!!
w210 290tdt farkku.. 1997
w202 diesel myyty .. 1993
kp60 5 vuotta, käyttöentisöity ja käytössä.. 1979
w124 200d 8 vuoden yhteisen taipaleen jälkeen vaihtoi omistajaa.. 1989
exiä: c180,volvo,audi,toyotaa,fordia,nissania,volvoa,bmw,chevrolet,amc.. 1900-luvulta..
Käsittääkseni 124,201,202 ja 210 on samat tangot taakse....samannäkee kyllä ihan netikauppojen luetteloista esim.merteil ja kl varaosa.
Eli järkevin olisi ostaa kokosarja ja lenförderiä ja noita alumiinisia tankoja on ollut täälläkin jutuissa...harvinaisia kylläkin.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
sepä justiin että onko sen kaarevan alumiinisen (108€) kl:ssä tilalle passeli se suora peltinen vai onko jotain eroa kun farkku tasonsäädöllä,kun ainakin farkku 290td ja sedan 290td rekisteri-numerolla antaa kl eri hilut noilta osin..
kirraa..kirraa... OSU!!!
w210 290tdt farkku.. 1997
w202 diesel myyty .. 1993
kp60 5 vuotta, käyttöentisöity ja käytössä.. 1979
w124 200d 8 vuoden yhteisen taipaleen jälkeen vaihtoi omistajaa.. 1989
exiä: c180,volvo,audi,toyotaa,fordia,nissania,volvoa,bmw,chevrolet,amc.. 1900-luvulta..
on toinenkin samanlainen,just pääsi tarvike-listoihin käsiksi ja peltisen antaa tarvikkeena yksittäin ja sarjassa ,sellanen nyt menee paikalleen..
onkohan keinoa mitata tuota tasonsäädön painetta? kuten jo taisin laittaa aikasemmin niin iskarit ei vuoda,linjat ei vuoda,säätö ns.tapissa ja silti perse laahaa.. vai onko näissä mennyt noita venttiilejä(joka siellä pohjan alla persiissä)..
kirraa..kirraa... OSU!!!
w210 290tdt farkku.. 1997
w202 diesel myyty .. 1993
kp60 5 vuotta, käyttöentisöity ja käytössä.. 1979
w124 200d 8 vuoden yhteisen taipaleen jälkeen vaihtoi omistajaa.. 1989
exiä: c180,volvo,audi,toyotaa,fordia,nissania,volvoa,bmw,chevrolet,amc.. 1900-luvulta..
no niin auton alla rymytty ja vipu käytetty tasonsäädön venttiililtä irti ,liikuteltu venttiilin-vartta koko liikeratansa eikä tapahdu mitään korkeudessa.säätö oli pisimmillään ,nyt säädin lyhimmilleen ja kävin hetken ajeleen traileri perässä,pers tuntumalla meni jäykemmäksi muttei noussut.. ennen venttiilin nitkutusta nostin tunkilla persuksen ilmaan jotta varmasti kävi iskarit suorana ja perä jäikin ylemmäs hetkeksi.. oiskohan ny niin että jouset on kuollut.. jos jollain on oulu-puumala välillä kuormajouset taakse ja puristimet niin la aamuna lähen näiltä näkymin oulusta puskeen puumalaa kohti n.04 aikaan ja järkihinnalla voisin menomatkalla lunastaa jouset ja vaihdon,näkis mitä tekee.. takasin kun pitäs tulla täydellä trailerilla
kirraa..kirraa... OSU!!!
w210 290tdt farkku.. 1997
w202 diesel myyty .. 1993
kp60 5 vuotta, käyttöentisöity ja käytössä.. 1979
w124 200d 8 vuoden yhteisen taipaleen jälkeen vaihtoi omistajaa.. 1989
exiä: c180,volvo,audi,toyotaa,fordia,nissania,volvoa,bmw,chevrolet,amc.. 1900-luvulta..
Laitapa se säätö tanko ylimmilleen ja odotat hetken...se kun ei sekunnissa nouse vaan vaatii hieman aikaa.
Jos hyde laitteisto ei toimi on perä varmasti maassa kun mielestäni normi jousilla se varmasti jää todella alas....jouset saa olla vaikka miten rikki mutta jos laitteisto toimii jää se oikeaan korkeuteen.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
juu,eihän se nouse hetkessä mutta eikös sen pitäs tippua kohtuuella kun auto sammuksissa ja vipua käyttää? tällä hetkellä kun säätö lyhimmillään niin venttiilin vipu on noin 25min yli asennossa jos kellotaulua aattelee. vipu tuntui liikkuvan ns.tasan ja varttia vaille välin myötäpäivään kun sitä koitin säätö irrallaan. saapa nähä kun emäntä tuloo töistä mihin suuntaan kenottaa koko keksintö
kirraa..kirraa... OSU!!!
w210 290tdt farkku.. 1997
w202 diesel myyty .. 1993
kp60 5 vuotta, käyttöentisöity ja käytössä.. 1979
w124 200d 8 vuoden yhteisen taipaleen jälkeen vaihtoi omistajaa.. 1989
exiä: c180,volvo,audi,toyotaa,fordia,nissania,volvoa,bmw,chevrolet,amc.. 1900-luvulta..
no nii rapia tonni käyty kiskoon traileria,huomioina että kun auto kärryssä niin perä kyllä melko alhaalla,muttei "pohjaa" ja kun ennen turneeta lyhensin säätötangon minimiin niin huomattavasti jäsymmän olonen kuiten oli..
reissulta tullessa kahvetauolta lähtöä tehdessä hokasin että wepasto savuaa kuin hiilitehdas ja haisee kuin ois nafta vuoto.. mikähän sulake lie vm.1997 290td väykässä on wepastolle?,ottas sulakkeelta pelistä pois siksi aikaa kun kerkiää pajottaan wepsun irti ja pöydälle..
olihan tuolla juttua että sulake 17 mutta ei ainakaan sammunut kun poistin eilen..
kirraa..kirraa... OSU!!!
w210 290tdt farkku.. 1997
w202 diesel myyty .. 1993
kp60 5 vuotta, käyttöentisöity ja käytössä.. 1979
w124 200d 8 vuoden yhteisen taipaleen jälkeen vaihtoi omistajaa.. 1989
exiä: c180,volvo,audi,toyotaa,fordia,nissania,volvoa,bmw,chevrolet,amc.. 1900-luvulta..