Elikkäs kyseessä olis w201 190 2.3 16v vuosimallia 86.
Oireilee seuraavasti:
Yleensä käytyään vähän aikaa rupeaa moottoritie nopeuksissa yskimään, tuntuu tokenevan hetkeksi jos nostaa kaasun tai antaa enempi kenkää. Ei kuitenkaan välttämättä katoa ja jatkaa köhimistä kun siltä tuntuu. Sitten kun tulee motarilta pois ja ensimmäisiin liikennevaloihin kierrokset saattaa olla tyhjä käynnillä melko korkealla 1000-1200 pintaan. Jos siitä lähtee liikkeelle tuntuu että sammuu kun kierrokset tipahtaa kaasupolkimeen koskemisen toimesta lähes 300. Yleisesti ottaen myös tuntuu kuristavan meno koko ajan. Kiihdyttäminenkin yli 3k kierroksen yli tuntuu vaivanloiselta. Koskaan ei ole ajosta sammunut.
Havaintoja:
- http://i.imgur.com/UNRAzH7.jpg murtunut tuosta klemmarin vierestä mihin vaikuttais? Mistä ettis uutta, veholta ei saa.
- http://i.imgur.com/aRq3BcJ.jpg ainot suutin jonka vieressä ylimäärästä kakkaa
- Kylmäkäynnistys ja tyhjäkäynti "venttiili" molemmat melko puhtosia. Näyttivät 17 ja 13ohmia kun mittas nastoista. Milläs todetaan toimivuus?
- Bensapumpun rele särki, saa tällä hetkellä suoraa virtaa kytkimen kautta. Mistä uutta? Ebay? Veholta ei saa. Mikä on muuten sen oikean releen numero? 002-545-34-05?
w201 Tenavatähden käyntihäiriöt yms.
Re: w201 Tenavatähden käyntihäiriöt yms.
mitään ideoita?
Re: w201 Tenavatähden käyntihäiriöt yms.
Tutkipa polttoaineen saanti..jossakin oli ohje miten mitataan pumpun tuotto,tankissakin on sihti ,määränjakajan nipan sisässä kanssa...tässä kaiketi tehojen takia kahdella pumpulla?
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-