Raiskaanko C114:n vai nou?
Raiskaanko C114:n vai nou?
Kaavailin tällaista tuuninkia autooni:
**KLIKETI KLIK**
Onko kovasti häiritsevä? Meneekö ihan mauttomaksi? Saavatko puristit halvauksen?
(Kuvassa ei siis ole oma autoni, en edes oikein innostu valkoisesta - oma katiskani on 735 Astralsilber - mutta tyyliltään auto on kyllä vastavaava. Ja tämä tuuninghan on siis toistaiseksi tehty vasta Photoshop Oy:ssä.)
-Daaz
**KLIKETI KLIK**
Onko kovasti häiritsevä? Meneekö ihan mauttomaksi? Saavatko puristit halvauksen?
(Kuvassa ei siis ole oma autoni, en edes oikein innostu valkoisesta - oma katiskani on 735 Astralsilber - mutta tyyliltään auto on kyllä vastavaava. Ja tämä tuuninghan on siis toistaiseksi tehty vasta Photoshop Oy:ssä.)
-Daaz
Speed kills, but it also makes you very fast.
114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
Kyllä peili on tuosta autosta kotoisin (ja samanlainenhan on omassanikin), mutta osuit kyllä oikeaan kohtaa autoa.
Ehkä thyynig on siis sopivan huomaamaton, kun ei heti tullut kommentiksi "EEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111".
-Daaz
Ehkä thyynig on siis sopivan huomaamaton, kun ei heti tullut kommentiksi "EEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111".

-Daaz
Speed kills, but it also makes you very fast.
114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
Kyse on itse asiassa käytännön syystä. Peilin alkuperäisessä paikassa siitä ei näe mitään, kun se on niin takana. Se onkin /8:n Serie 2,0:n ainoa paha suunnitteluvirhe (ja sekin vain coupéssa).
Tämän duuningin ongelma on tietysti se, että joutuu teettämään uuden sivulasin. Mikä tarkoittaa tietysti $£€.
-Daaz
Tämän duuningin ongelma on tietysti se, että joutuu teettämään uuden sivulasin. Mikä tarkoittaa tietysti $£€.
-Daaz
Viimeksi muokannut Daaz, Ti 22.02.2005 22:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Speed kills, but it also makes you very fast.
114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
- Olli Lajunen
- Asiantuntija
- Viestit: 1226
- Liittynyt: Ti 29.04.2003 00:05
- Paikkakunta: Yppäri
No hitto. Se on sun auto, joten tee mitä tykkäät!
Onhan se vähän huono ja liian takana tuo alkuperäinen peilin sijoituspaikka, joten ei kun tuunaamaan. Ei ole pahan näköinen noinkaan. *
Ensin minä luulin, että kyse on autoa vanhemmista etulampuista, mutta siihen ei ole photoshoppia tarvittu.
* Mutta asiasta tarpeeksi tietävät tulevat aina huomaamaan tuunaukset, joitakin se voi haitata.

Onhan se vähän huono ja liian takana tuo alkuperäinen peilin sijoituspaikka, joten ei kun tuunaamaan. Ei ole pahan näköinen noinkaan. *
Ensin minä luulin, että kyse on autoa vanhemmista etulampuista, mutta siihen ei ole photoshoppia tarvittu.
* Mutta asiasta tarpeeksi tietävät tulevat aina huomaamaan tuunaukset, joitakin se voi haitata.

W115 200D 2.4 sttppdic 5/75
W211 E 320 CDI T 4Matic 10/05
W212 E 250 CDI T 4Matic 05/13
Exä: W202 220 -96
W211 E 320 CDI T 4Matic 10/05
W212 E 250 CDI T 4Matic 05/13
Exä: W202 220 -96
Toki. Siihen tulisi siis myös peili, mikä yllättävän useasta C114:stä puuttuu repsikan puolelta. Lieko huippunopeus ollut tavoitteena?Timo L. kirjoitti:Kannattaa ottaa se karmi myös apukuskin ikkunasta...
-Daaz
Speed kills, but it also makes you very fast.
114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
Liekö, olihan se perinne coupeissa aina v:een 1987 saakka. Esim. http://www.gdtm.ru/MBimages/126SEC-2.htm . Peilittömästä C124:stä minulla on kirjallisessa muodossa pressikuva.Daaz kirjoitti:Toki. Siihen tulisi siis myös peili, mikä yllättävän useasta C114:stä puuttuu repsikan puolelta. Lieko huippunopeus ollut tavoitteena?Timo L. kirjoitti:Kannattaa ottaa se karmi myös apukuskin ikkunasta...
-Daaz
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Pystäri puoltaa suomen vinoilla teillä oikealle, sitä on koitettu peilin poistolla kompensoida. Samasta syystä W124:n peilit on eri paria.Daaz kirjoitti:Toki. Siihen tulisi siis myös peili, mikä yllättävän useasta C114:stä puuttuu repsikan puolelta. Lieko huippunopeus ollut tavoitteena?
-Daaz

[url=http://koti.mbnet.fi/arbiter/hotrod.jpg]Mese[/url]
ei puolla sen voi säätää tukivarsista tarvittaessa jos haluaa puoltamaan vaikka vasemmalle oikealle puolto voi johtua myös apusimpukan väljyydestä tai kumien helojen kuoleentumisesta apusimpukasta oikea peili on lisävaruste 114 coupeen ja muihinkin pystareihin isolle kuskille jos penkki ihan takana peilin paikka on hyvä muuten paitsi jos ajaa luu ulkona ei näe pelistä coupea ajetaan aina lävet auki jos sää sallii kesällä
Mercedes-Benz 220 W187 innenlenker mit schiebedach ´52
Mercedes-Benz 220 A W180 innenlenker mit schiebedach`55
Mercedes-Benz 180 W120 '57
Mercedes-Benz 220 Sb W111 '63
Mercedes-Benz TN 207 '83
Mercedes-Benz 300 D W123 '82 Vaimon auto
Harley-Davidson 1200 U ´37
NSU OSL 501 '38
NSU OSL 351 '39
Zundapp KS 750 `44
BMW R 35 '49
Ariel Square Four MK 2 1000 ´54
Ariel Square Four MK 2 1000'56
Royal Enfield Scrambler Bullet 500 '56
Triumph 6T Thunderbird 650 ´59
Triumph Trident T150 750 `69
Ariel Square Four MK 1 1000 '50 Vaimon Mp
Ducati Desmo 450 ,72 Vaimon Mp
Mercedes-Benz 220 A W180 innenlenker mit schiebedach`55
Mercedes-Benz 180 W120 '57
Mercedes-Benz 220 Sb W111 '63
Mercedes-Benz TN 207 '83
Mercedes-Benz 300 D W123 '82 Vaimon auto
Harley-Davidson 1200 U ´37
NSU OSL 501 '38
NSU OSL 351 '39
Zundapp KS 750 `44
BMW R 35 '49
Ariel Square Four MK 2 1000 ´54
Ariel Square Four MK 2 1000'56
Royal Enfield Scrambler Bullet 500 '56
Triumph 6T Thunderbird 650 ´59
Triumph Trident T150 750 `69
Ariel Square Four MK 1 1000 '50 Vaimon Mp
Ducati Desmo 450 ,72 Vaimon Mp
Vähän aikaa oikein piti tuijottaa tuota kuvaa, että missä se tuunaus on, mutta tajusin kuitenkin.
Ei muuta kuin teurastus ja raiskaus käyntiin! 


Kumipyöräinen käyttökartano: LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition
http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition
http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial