Peltityöt Virossa
Peltityöt Virossa
On tullut ajatus tämän ajanpuutteen ja köyhyyden keskellä teettää SLC:n helma- ja pohjatöitä Virossa. Onko kellään kokemusta hinta/laatusuhteesta sen perän seppien tekosista. Ovatko mahdollisesti pirunrenki-tyyppisiä monitaitureita jotka pystyvät itsekin vähän peltiä muotoilemaan. Entäpä ruostesuojaus ja maalaukset? Kannattaisiko tutkia Viron suuntaa vaiko jättää suosiolla rahat kotimaan pellin takojalle?
Marcus
W107 1977
W201 1989
...ja muuta
Marcus
W107 1977
W201 1989
...ja muuta
Ja vaikka samaan EU:hun kuulutaankin, niin tuo projekti kannattaa sitten taiteilla ihan kaikessa hiljaisuudessa hissukseen. Tullissa ei kannata alkaa aukomaan päätään, miten hieno pelistä Viron poikien käsittelyssä tuli. Valtiolla voipi tulla mieleen, että sillä olisi oikeus tuossa projektissasi verosaamisiin. 

Mobilistissahan se Bremer asiasta kertoili ja tais olla seuraava numero kun kertoi sitten että tulli haluaa omansa pois, olikohan se arvolisäveron alaista tai jotain, nyt ei malta kaivaa lehteä esiin. Mut hys hys jollei sitten ole lainkuuliainen ja maksa veroja ( jolloin taitaa lopputulos olla + -0)RH kirjoitti:Ja vaikka samaan EU:hun kuulutaankin, niin tuo projekti kannattaa sitten taiteilla ihan kaikessa hiljaisuudessa hissukseen. Tullissa ei kannata alkaa aukomaan päätään, miten hieno pelistä Viron poikien käsittelyssä tuli. Valtiolla voipi tulla mieleen, että sillä olisi oikeus tuossa projektissasi verosaamisiin.
Etelän peltityöt
Käsittääkseni ainakin Tallinnan seudulla on hintataso monessa paikassa noussut niin paljon ( sitten Mobilistin jutun ) ettei merkittävää säästöä enää synny. Silmät on sielläkin pidettävä auki ja muistettava että mahdolliset reklamaatiot on aina helpompi hoitaa kotimaassa. Näin yhden Bentleyn joka oli siellä peltitöissä. Pohjassa oli ruosteen päälle vedetty tavallinen lastakitti ja sen päälle ruiskutettu alustamassa. Oli tosi musta ja hieno. Ei mennyt Suomessa katsastuksessa läpi kun katsastaja irroitti ruuvarilla kämmenen kokoisia palasia alustasta. Tämä on tietysti vaan yksi esimerkki. Vastakkaisia löytyy varmasti. ( Ehkä ). Muista kuitenkin että meitä kutstaan siellä poroiksi.
Tullin ja verojen osalta ei käsittääkseni pitäisi olla mitään ongelmia. Siellä maksetaan heidän alvi, (jos teet kuitilla) ja tulleja ei EU:n sisällä tunneta.
Tullin ja verojen osalta ei käsittääkseni pitäisi olla mitään ongelmia. Siellä maksetaan heidän alvi, (jos teet kuitilla) ja tulleja ei EU:n sisällä tunneta.
C220 CDI Kombi - 03 Elegance
115 220 b - 71 autom. museokats.
Ex.
124 - 92, 230 automaatti + nahat, AC, tempomat ym.
C280 Kombi - 99 Elegance, Tip-Tronic, AC, ESP, kattoluukku, tempomat ja paljon muuta.
W201 - 92. 1.8 bensa, 4-vaiht, AC, tempomatic 572000 km kone avaamatta.
C180 Kombi - 97 Elegance, manuaali AC ym. pientä.
C280 Kombi - 98 AC, autom. ym
C180 Elegance - 94 AC
124 300 TD - 90 manuaali, AC
124 300 TD - 90 autom.
2 x 107 350 SLC
114 250 CE
123 230 TE
115 220 b - 71 autom. museokats.
Ex.
124 - 92, 230 automaatti + nahat, AC, tempomat ym.
C280 Kombi - 99 Elegance, Tip-Tronic, AC, ESP, kattoluukku, tempomat ja paljon muuta.
W201 - 92. 1.8 bensa, 4-vaiht, AC, tempomatic 572000 km kone avaamatta.
C180 Kombi - 97 Elegance, manuaali AC ym. pientä.
C280 Kombi - 98 AC, autom. ym
C180 Elegance - 94 AC
124 300 TD - 90 manuaali, AC
124 300 TD - 90 autom.
2 x 107 350 SLC
114 250 CE
123 230 TE
Re: Etelän peltityöt
K.L.B tosiaan käytti ainakin sen Crownin siellä ja ei se täysin tyytyväinen ollut siihen. Verhoilusta ja kattoluukusta se ainakin mainitsi ja jotain muuta. Siitä on ollut mobilistissa kaksi juttua ainakin, sis crownista. Sitten on tosiaan se juttu missä HJ:tä kunnostellaan.
V123 & W123
V123 langin osia saa tarjota!
V123 langin osia saa tarjota!