Tai; itseasiassa, tiiänhän minä mitä tuli tehtyä.
Tuli ostettua pikkuvikainen pikkuMersu.

Ei mitään mahdotonta, eikä ajamista estävää.Berglund kirjoitti:Isokin vikalista?

Arvaapas, toimiko pikkumittaristo ja varoitusvalot kotimatkalla...?pera8x kirjoitti:multahan leikkas kone kiinni, kun olin juuri ostanut auton, enkä huomannut, että öljynpainemittari ei toimi, eikä toiminut öljynmäärän valokaan. kovalla pakkasella jääty joku huohotin ja öljy mäjelle. konehan siitä hajosi, kun mikään valo, eikä mittari kertonut öljyjen lentäneen pois koneesta. eli nuo nyt ainakin kannattaa tsekata, että toimii, jos on muutakin sähkövikaa.. ihan vaan varmuuden vuoksi ajattelin ilmottaa.

Juuh, se on nätti.Marko M kirjoitti:Komea sisusta, just samanlainen kuin tuossa meidän vihreässä babyssa. Sullakin näyttää olevan kuskinpenkki ehjä. Onko ikkunassa oikein vanha veromerkki tallella?
Joo, se on kyllä hyvä. Vaikka se on paljon pienempi kuin vakiostyyra, niin silti on minun kokoselle aika "kompakti" tuo kuskin paikka. Sinne sijoittuminen pitää tehä sillai harkiten, että oikea jalkaterä ei jää polkimien alle jumiin...epk kirjoitti:sillai kai ! arvokas lisä tuo jälkiasennettu nahka sportline ratti
Pakardinen kirjoitti: Vaan kyllä pitää sanoa, että ei kannata minun enää koskaan ostaa noita nykyajan autoja. Kyllä minä sitten NIIN paljon tykkään tällä ajella, että morjens...

Se "jostain" löyty. Bensamäärän anturi ilmeisesti vaihettu uuteen ja sen hässäkän seurauksena se "korkin" ulompi/isompi o-rengas löyty takakontin lattialta. Sieltähän se sitten ilosesti hölskytteli bensaa anturin korkin välistä takakontin lattialle ja imeytyi sitä kautta verhoiluihin... Kivaa!Pakardinen kirjoitti:Bensa haisee takakontissa ja sisälläkin, pitäs ehtiä se vuotopaikka jostain.
Kyl noissa wanhoissa on vaan sitä jotain. Kevät etenee kohisten ja saa ajoon ensin 500E:n sekä SECin, toivottavasti saan jenkkimersun museoleimaan niin voi sillä ajella kun huvittaa tulevan kesän aikana. W109 on sitten ihan pyhäajoonJussi L. kirjoitti:Pakardinen kirjoitti: Vaan kyllä pitää sanoa, että ei kannata minun enää koskaan ostaa noita nykyajan autoja. Kyllä minä sitten NIIN paljon tykkään tällä ajella, että morjens...

Haisi niin helkutisti, että pesinpä nyt kumminkin. Pari kertaa liotusta Pinelinella ja painepesurilla perään, niin eipä haise enää. Ainakaan niin pahasti.Taski kirjoitti:Bensa haihtuu. Tarvinneeko sitä pestä?
karra kirjoitti:Tällä foorumilla on ollu dissauksen tyylistä juttua niistä ketä ajaa vanhoilla mersuilla mutta emme anna sen vaikuttaaUudet mersut on sennäköisiä että en edes erota mallisarjoja toisistaan ja sisällä niissä on se kiinteä ipad vai mikä se on, ihan karseeta! Old school rules
!
pera8x kirjoitti:antaa dissaajien dissata. ei mua ainakaan haittaa. eikä juuri kuihdu lompakko, kun joku paikka vähän renaa ja joutuu korjaamaan. toista se on uusilla autoilla..

Eiköhän se lie siihen jälestäpäin ruuvattu. Vaihdevalitsimen nuppi on ainakin ihan perusmallia. Vaan mistäpä tuon tietää ja kun suoraan sanotaan, niin ei oikein jaksa kinostaakaan...Nozki kirjoitti:Täysin epärelevanttina pilkunviilauksena piti mielenkinnosta kysyä, että kun sporttiratti todettiin tuolla yllä jälkiasennetuksi, niin sekö siis ei ole alun perin siinä ollut? Kun kyllähän se on ollut kuitenkin mahdollista tilata uutenakin sporttiratti ja nahkainen vaihdekepin nuppi, vaikka ei Sportline -pakettia ottaisikaan.