Vm -86 2.3 ruisku automaatti seisonut kolme vuotta. Jätetty seisomaan suoraan ajosta.
Mittariston valot pimeänä, lataus, öljyn paine, ym. Bensapumppu ei surahda kun laittaa virrat päälle, mutta kun kaataa bensaa suoraan imusarjaan niin käy sen aikaa kun siellä on sitä bensaa.
Kysymys 1. Onko jossain päävitrasulake?
Kysymys 2. Voiko bensapumpun releen ohittaa hyppyjohdolla jotta pumpun saa testattua onko se kunnossa, vaikea tutkia itse pumppua kun autoa ei saa nostettua riittävästi ylös, tai onko bensapumpun virtajohtoja takapenkin alla?
W124 2.3 ei käynnisty
Re: W124 2.3 ei käynnisty
Bensapumpun pitäs saada pyörimään jos yhdistää nastat 87 ja 30 releeltä. Voihan se olla jumissakin. Koputtelu voipi auttaa, mutta sit pitää könytä sinne auton alle.
Sulakkeet kannattaa vaihtaa uusiin tai ainakin hioa päät tai pyöritellä pesässään, saattaa herättää mittaristoon muutaman valon lisää.
Mitä meinaat päävirtasulakkeella?
Sulakkeet kannattaa vaihtaa uusiin tai ainakin hioa päät tai pyöritellä pesässään, saattaa herättää mittaristoon muutaman valon lisää.
Mitä meinaat päävirtasulakkeella?
Re: W124 2.3 ei käynnisty
Releen (akun takana) voi ohittaa, hyppylanka vaan suoraan kantaan (olikohan navat 30 ja 87, ovat kuitenkin vastakkain). Ei tartte olla avaimien lukossa/virrat päällä alkaa pumpata heti jos on pumppu/sähköt kunnossa.
W124 200D 1988
ex. W124 230E 1987
ex. W124 230E 1987
Re: W124 2.3 ei käynnisty
Joissakin autoissa on 50 tai 100 A lttasulakeetJanneW124 kirjoitti:Bensapumpun pitäs saada pyörimään jos yhdistää nastat 87 ja 30 releeltä. Voihan se olla jumissakin. Koputtelu voipi auttaa, mutta sit pitää könytä sinne auton alle.
Sulakkeet kannattaa vaihtaa uusiin tai ainakin hioa päät tai pyöritellä pesässään, saattaa herättää mittaristoon muutaman valon lisää.
Mitä meinaat päävirtasulakkeella?
Re: W124 2.3 ei käynnisty
Munsta näissä ei oo... Ei ainakaan oo tullu vastaan.jouscar kirjoitti:Joissakin autoissa on 50 tai 100 A lttasulakeetJanneW124 kirjoitti:Bensapumpun pitäs saada pyörimään jos yhdistää nastat 87 ja 30 releeltä. Voihan se olla jumissakin. Koputtelu voipi auttaa, mutta sit pitää könytä sinne auton alle.
Sulakkeet kannattaa vaihtaa uusiin tai ainakin hioa päät tai pyöritellä pesässään, saattaa herättää mittaristoon muutaman valon lisää.
Mitä meinaat päävirtasulakkeella?