Kytkin asiaa

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
Vastaa Viestiin
VMG
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 63
Liittynyt: To 13.01.2005 00:10
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Kytkin asiaa

Viesti Kirjoittaja VMG »

Koetin tossa tekniikka puolelta kysellä kytkimistä,ei mitään reaktiota!!Onko jo joku laittanut monilevykytkintä superturboon tai muuhun?Jos nin mitä merkkiä ja kokoa ja monikolevyinen mahtuu?Onko muissa merkeissä samaa akselimittaa ja spline eli ura määrää?Luulis että kytkinasiat ja turbiinit tulee puheeksi viim. kesällä 8)
Autosporting
jamo
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 95
Liittynyt: Ke 17.03.2004 21:58
Paikkakunta: keski-suomi

Viesti Kirjoittaja jamo »

ei oo superi turpoon tullu laitettua. mut tohon tojo projektiin laitoin ap racingin 2 levy kytkimen, levyn halkaisija 184mm. kestää vääntöä 950nm. samaa asetelmaa saa 3 levysenä joka kestää 1480nm vääntöä. levyt voi ostaa ilman keskiötä, ja sit tekee mieleiset poorit. itelle sorvasin vauhtipyörän alumiinista painaa 3.3kg kytkinpinnan kanssa. voi tosin olla turhan köykänen riiseliin alupyörä.
kuva vauhtirattaasta ja asetelmasta.

http://jalanen.photosite.com/Album2/03-04_047.html
tt
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 131
Liittynyt: Su 07.12.2003 21:58

Viesti Kirjoittaja tt »

jamo:
Mihin tarkoitukseen projektisi on valmistumassa tai tehty?
VMG
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 63
Liittynyt: To 13.01.2005 00:10
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Viesti Kirjoittaja VMG »

jamo kirjoitti:ei oo superi turpoon tullu laitettua. mut tohon tojo projektiin laitoin ap racingin 2 levy kytkimen, levyn halkaisija 184mm. kestää vääntöä 950nm. samaa asetelmaa saa 3 levysenä joka kestää 1480nm vääntöä. levyt voi ostaa ilman keskiötä, ja sit tekee mieleiset poorit. itelle sorvasin vauhtipyörän alumiinista painaa 3.3kg kytkinpinnan kanssa. voi tosin olla turhan köykänen riiseliin alupyörä.
kuva vauhtirattaasta ja asetelmasta.

http://jalanen.photosite.com/Album2/03-04_047.html
Kiitos jamo,näyttää todella hyvältä!Noinhan se on tehtävä,teräslevystä ehkä juu.Sulla on pieni projekti siellä,tekomiehiä vimpan päälle!!Tollaset imutorvet me meseenkin pitää laittaa,vähän vaan isompi painekotelo,oot tietenkin nekin itse sorvannut?!Keep up the good work!!! :P T:VM
Autosporting
jamo
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 95
Liittynyt: Ke 17.03.2004 21:58
Paikkakunta: keski-suomi

Viesti Kirjoittaja jamo »

tt kirjoitti:jamo:
Mihin tarkoitukseen projektisi on valmistumassa tai tehty?
tuo projekti tulee kadulle kunhan valmistuu. elikkäs on harraste peli, rakennellaan aina kun keretään. viimestään -06 on leima papereissa
Viimeksi muokannut jamo, Ke 23.02.2005 22:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Ahti
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1078
Liittynyt: Ke 12.11.2003 21:10
Paikkakunta: Riksu

Viesti Kirjoittaja Ahti »

jamo kirjoitti:
tt kirjoitti:jamo:
Mihin tarkoitukseen projektisi on valmistumassa tai tehty?
tuo projekti tulee kadulle kunhan valmistuu. elikkäs on harraste peli, rakennellaan aina kun keretään. viimestään -06 on leima papereissa :)
tuolla on muutama kuva taka-akseli projektista.

http://jalanen.photosite.com/Album1/IMG_0503.html
Taitaa tulla aikas ripeä peli ja ehkä suoraanajoon ettei välttämättä parhaimmillaan Apparalla :roll:
Aika reilusti muutoksia, leimalla saattaa insinööri vähän vetää henkeä :wink:
ex. Mersut:
E280T (S124) -95
S420L -95
C250T Turbodiesel -96/97 Digituned
E300D -93 PP D
300TD -89
200D -85 (W123)
280SE -71 (W108)

Skoda Fabia 1.9 TDI farkku -08
Chevy pikkari 6.5TD 4x4 -97
BMW 530D Touring -99 emännän
kesälelu Falcon Futura 408W -68 10,9/203
projektina nyt Buick Century Riviera 4D HT -55

www.a-trukit.fi
Trukkivaraosat kaikkiin merkkeihin!
Avatar
laineracing
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2687
Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
Paikkakunta: hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja laineracing »

jumalauta että oli sopivan näkösesti toitsun vanteissa huullosta...=)
Vastaa Viestiin